Prázdniny

164 6 0
                                    

  Po hodině cesty jsme dojeli k našemu domu dvojčata měli pokoj hned vedle nich takže bude sranda  

--------------------------------------------------------------------------- 

Mamka ještě na mě zařvala že za 2 hodiny je večeře. Okamžitě jsem vešla do pokoje, převlékla jsem se do dlouhého trička a sundala si leginy. Konečně doma s těma dvěma dokonce. Začala jsem vybalovat a šla si napustit vanu. 

Když v tom mě napadlo je Fred by mohl někam jít a mamka zůstat dole a já by byla s Georgem osamotě. Okamžitě jsem zavolala George do pokoje, jako turbulence přišel. Okamžitě jsem ho začala dravě líbat on spolupracoval chytl si mě za zadek a odnesl na postel. 

při líbaní mi začal sundávat triko. Já mu začala sundávat triko a kalhoty. Oba jsme si lehli na postel a líbali jsme se snad ještě více, když v tom přišel Fred. '' Jé promiňte vy dva.. ehm... já už jdu ,, Vystrašeně jsem se koukla na George.

George si  rychle oblékl tričko a kalhoty políbil mě a ještě mi do ucha zašeptal '' Až budeme u nás či v bradavicích můžeme to dodělat ,,A mrkl na mě. Já jsem kývla a běžela do koupelny ať nemám studenou vodu. 

Svlékla jsem se a vlezla jsem do téměř teplé vody.  Když v tom zabouchly dveře od mého pokoje ( mám pokoj s koupelnou ) Ještě jsem si v hlavě říkala '' Nejsem ani minutu ve vaně a už mi tu někdo vleze ,,. Okamžitě jsem vylezla z vany a oblékla jsem si aspoň ručník. 

Byl to George. Okamžitě si mě přitáhl k sobě a začal mě zase líbat a pak se na mě otočil s divnými slovy '' Chod s Fredem ,, Já se na něho podívala pohledem co to sakra dělá  '' No Fred tě celou dobu chce ,,  Já se na něho zase podívala svým pohledem '' Ale já ho ne, jo Fred je fajn, ale já miluji jen tebe a jak to sakra víš ?,, '' Jak nás viděl odešel do sprchy a řekl že mám mu vybalit a všude měl tvoje fotky se srdíčky ,, Já si ho přitáhla k sobě a líbala. George pak odešel já se šla převléct tudíž už byla vlažná voda.

Slezla jsem dolů na večeři byla jsem tam sama s matkou a sestrou. A asi po 5 minutách se ukázali ti dva a smáli se. Na večeři bylo kuře a brambory. Jak jsme všichni dojedli mamka začala '' Zítra jedu do Česka, zítra tady budete sami ( všichni jsme zaječeli štěstím ), ale budete muset hlídat malou ,, Všichni jsme si povzdechli. 

Všichni jsme se po jídle vydali do pokoje od dvojčat kteří měli na zemi asi tunu odporných Jelly Beans. Měla jsem šušeň, zvratky, dětský pleny a čokoládový puding. Kluci na tom byli líp, povídali jsme si snad o všem a pak skočilo téma na to  co se stalo dneska v tom pokoji.... 

'' Promiň Frede že si to musel vidět ,, Řekli jsme s Georgem navzájem. '' Ach... To nic i když to zrovna nebyl nej pocit tak ale aspoň no ehm příště zaklepu ( a začervenal se ) ,, '' No jdu spát hoši ,, vlepila jsem jednu pusu Georgovi, objala jsem Freda a ještě zahlédla žárliví pohled od George. 

Už jsem otevírala dveře od svého pokoje když slyším že někdo brečí v posledních pokojích. Klementýnka to být nemohla ta už v tu dobu spí, kluci ti už určitě za tu dobu usnuli. Jako poslední tu byla mamka. 

Vlezla jsem od mamky do pokoje, najednou všechno utichlo, vešla jsem do koupelny od matky. A viděla jsem to nejhorší na světe. Moji matku zakrvácenou v kaluži krve s obrázkem kde je na svatbě s mým otcem. 

Okamžitě jsem se se slzami (gif) v očích dívala jestli se jí zvedá hrudník, bylo to ale marné. Okamžitě jsem zavolala kluky. Ti mě objali jako mí bratři, okamžitě jsme posílali sovu k jejím rodičům. 

Přijedou až zítra... Okamžitě jsme chtěli vypadnout z tohoto domu. '' Nechápu večer vypadala tak normálně, že zítra pojede pryč... no a teď teď je mrtvá ,, Znovu jsem se rozbrečela.  Vešla jsem do pokoje od své sestry, ale nikdo tam nebyl jako by sestra se přemístila. 

Jedno ale vím musím zjistit co se stalo ! 

.................................................................................

Už je to dva týdny co jsem u Weasleyových. Jsem tady jako doma, měla bych si zvyknout protože tady vlastně budu žít. Peníze mám ještě v bance a není jich málo takže budu si kupovat věci sama, na to Weasleyovi nemají peníze. 

Sedíme na snídani a já jako normálně si dávám svoje oblíbené palačinky.  Když v tom mi přiletí matky sova. Všichni Weasleyovi a ještě Harry který tady včera přijel se dívali proč mi přišla sova od matky. Ještě s balíčkem 

Zlatá a milovaná Alicje 

Lásko moje, pamatuj si mám tě velmi ráda, 
Nejspíš už tady nebudu... O svoji sestru se neboj je 

u tvé tety v Americe,  Lillie. Asi jak toto budeš číst už budu po smrti... 
Mám tě ráda zlato 

                                             Tvoje mamka 

Okamžitě jsem to přečetla všem a otevřela balíček. Byl tam deník nebo něco, ale jak jsem ho otevřela ani jedna stránka nebyla napsaná. Harry hned otevřel pusu že chce něco říct .... 

------------------------------------------------------------------

Ahojte, doufám že se vám líbí nový název. Je totiž těžké něco vymyslet aspoň pro mě. :D Jak jsem psala tuhle část tak si říkám já jsem zlá, první je mrtví otec a teď i matka nu což jsem prostě zla :/. Dneska to je trochu kratší :o.

906 slov 



Láska na první pohled?! (momentálně se spravuje) Kde žijí příběhy. Začni objevovat