Útok

109 2 3
                                    


Odešla jsem a mířila přímo do mé ložnice si lehnout a přemýšlet co se děje nebo spíše co dělá George. Po rozchodu pořád nad tím přemýšlím co když se s Johnsonovou teď líbá někde na záchodcích a bůh ví co tam dělají. Při tomhle pomyšlení mi naskákala husí kůže. Ano Draca mám ráda, ale ne tak jako George ten v mém srdci bude vždy. Po dlouhém přemýšlení a civění do zdi jsem usnula. 

Vzbudila jsem se s pomyšlením zjistit co, že bych mohla něco zkusit napsat něco do toho deníku když už je prázdný aspoň si do něho něco napíšu a ulevím si od těch strastí. 

Alicje Wende ( napsala jsem do deníku )

Milá Alicje konečně si zjistila jak se dostat do mého deníku jsem tvoje matka.  

Al ( Alicje ) : Proč si mi dala tenhle deník k čemu mi vlastně je? 

M ( Matka ) :  Dala jsem ti ho abys zjistila více o své minulosti .

Al : Jak mé minulosti myslím, že znám svou minulost velmi dobře.

M : No to právě neznáš, třeba jak jsem umřela? To nevíš, dozvíš se to, ne možná teď , ale určitě brzo ano. 

Z otazníkovými očima jsem se otočila na místo kde teď žiji ano je to moje postel, dobře nežiju tam úplně ale pořád tam žiju. Hlavní je, že vím co se děje s tím deníkem i když moje minulost jak bych ji nemohla znát to je to nejdivnější. 

Neděle 

Odvážila jsem se jít do Prasinek po dlouhé době, přesto že nemám s kým, ale je to pořád lepší než zůstat v Bradavicích a civět do té prázdné místnosti ve zmijizelu. Přes ty doby jsem si zvykla být sama, s Dracem jsme přes den prohodili jen 2 slova a to ahoj a dobrou. Je to divný vztah přesto jsem dlouho nepotkala Johnsonovou, Hermiona si semnou občas promluví když ji potkám a řekne mi něco nového s  Georgem, nevím co semnou je. Však má Angelinu, jsou spolu spokojeni. V neděli jsem šla na másloví ležák, protože bez něho už mi bylo špatně tak strašně mi chyběl. Nejhorší bylo tam potkat George a Freda seděli tam a civěli na sebe jako by byli na prvním rande a chtěli by se políbit. 

Koukala jsem na ně jak na debili i když jsou ale to se neříká, po chvílí se Fred zvedl a běžel pryč. Zvedla jsem se a běžela za ním, ani nevím proč, prostě instinkt. Když jsem nevěděla kam běžel změnila jsem se v kočku jako neutíkám třikrát rychleji, ale je to o trochu rychlejší. Adrenalin mi začal téct když jsem začala běžet do Bradavic a do zapovězeného lesa, prostě jako bych věděla že tam Fred je a že mě potřebuje. 

Došla jsem do Zapovězeného lesa jako malá kočička. Prázdné to není nic nezvyklého v Zapovězeném lese, byla jsem  jen jednou. Jak jsem tak postávala v Zapovězené lese někdo si mě chytl do náručí, byl to Fred. 

V jeho náručí jsem škobrtla a skočila na zem abych se mohla přeměnit zpátky na člověka.,, Čau Frede, proč si tak utekl od svého bratra? '' ,, A proč si odešla z Nebevíru? '' chvíle ticha, dívali jsme se do očí, vím že nikdy bych ho nepolíbila Fred byl vždy kamarád ( friendzone :D ), ale v tu chvílí jsem ho chtěla strasně políbit, ale ne kvůli toho, že bych ho měla tak hodně ráda, ale protože jsem v něm viděla mého George. Objali jsme se po dlouhé době. ,, Tak proč ses pohádal z Georgem? '' ,, K-kvůli tebe'' ,, Cože a to proč? '' ,, Pořád říká, že ty a Malfoy, jde vidět že žárlí nedivil bych se kdyby tě pořád miloval, tak jsme se pohádali, protože jsem mu řekl, že má za tebou zajít, ale zas začal s tím Malfoem ( promiňte nevím jak se to píše :/ ) . ''  Podívala jsem se se s úsměvem na Freda, vědět, že by mě pořád George miloval. Utekla jsem rychle od Freda do Bradavic 

Proběhla jsem tak rychle, že jsem do někoho vrazila a dobře jsem narazila do zdi, jak jsem zbystřila pořádně zjistila jsem, že je to George, který mě už taky zbystřil. Okamžitě na mě vzal hůlku a zařval po mě ,, Ty zmijozelská d*vko! '' a kletbu Cruciatus. Začala jsem se svírat v bolestech, chtěla jsem něco udělat, ale byla jsem tak slabá, pak jsem slyšela Hermionu a černo. 

V hlavě se mi promítalo jenom to, že mě George teda Weasley dokázal uhodit tak silnou kletbou , přestože jsme ve škole. Na ošetřovně jsem začala pomalu otevírat oči, jako vždy jsem neviděla nikoho, všichni se na mě vykašlali i můj 'kluk' Draco. 

Přes noc jsem vůbec nespala,  Pomfreyová mi dala vypít lektvar proti bolesti hlavy, ale stále jsem myslela, že umřu brzo. Přes noc jsem uvažovala nad Georgem a nad snem co se mi zdál když jsem byla v bezvědomí. Zdál se mi sen jak jsem na krásné louce, trhám si kytky. Bylo mi tak 5 - 7 roků víc ne, louku jsem znala, chodila jsem tam když jsem byla ještě škvrně, ale toto bylo jiné. Byl tam semnou muž. Holohlavý, v černém plášti. Mluvil ke mě, mile, ale přesto opatrně jako bych byla něco víc než on. Podle jeho ... 

---------------------------------------------------------------------------

Tak lidi krásně jsem to usekla :). Po další dlouhé době jsem přidala, ale nemám zas čas a stáhla jsem si wattpad do mobilu tak budu psát i na mobilu což znamená častěji ;). Doufám, že se část líbila a když tak můžete hádat kdo to je za osobu, pište do komentaří :P 

Ps : Omlouvám se za gramatiku :/ 

Láska na první pohled?! (momentálně se spravuje) Kde žijí příběhy. Začni objevovat