Probuzení

153 19 0
                                    

Ležela jsem na něčem hodně tvrdém a studeném. Pomalu a namáhavě jsem si sedla. Měla jsem pocit že se brzy vyzvracím a z pocitu se po chvíli stal fakt. Stihla jsem se doplazit do rohu místnosti a tam se vyzvracela.

Po chvíli jsem si začala místnost prohlížet byla neurčitého tvaru. V jednom rohu byla sláma pokrytá dvěma kožešinami a v druhém jsem seděla já, zbylé dva byli prázdné. Seděla jsem naproti dřevěným, chatrně vyhlížejícím dveřím.

Dveře se najednou otevřeli a v pruhu světla vešli do místnosti dva muži . Oba byli oproti mě strašně velcí a svalnatí. Jeden z nich ke mě přišel a popadl mě za paži a hrubě mě vytáhl na nohy. Chtěla jsem na něj použít magii, ale v ten moment mi hlavou projela ostrá bolest a já opět upadala do mdlob.  Ten muž co mě držel se mnou zatřepal a zavrčel mi do tváře.

" Radím ti dobře. Nepoužívej žádnou magii, jinak o z tebou sekne ani nevíš jak!"

Vyděšeně jsem polkla a zadívala jsem se pořádně na toho muže. Mohlo mu být tak 40, jeho tvrdou a nedostupnou tvář lemovaly černé vlasy a strniště. Po dlouhé minutě odtrhl svůj zuřivý pohled od mého a  doslova mě vystrkal z místnosti. Proplétali jsme se spoustou chodeb ve kterých bych se hned ztratila. Před námi pochodoval ten druhá muž. Byl o něco menší než ten první, ale pořád mě převyšoval o půl hlavy. Jeho tvář jsem si nestihla prohlédnou a jediné co jsem vypozorovala bylo, že má hnědé vlasy a rychlý krok.

Najednou jsme zastavili před velkými dubovými dveřmi , které se hned otevřeli.

Na moment mě oslepilo světlo a pak se mi naskytl pohled na moderně zařízenou chodbu. Okny sem prostupovalo spousta světla, dlouhá béžový koberec pokrýval celou podlahu, bílé stěny byli vyzdobeny  spoustou obrazů se zátiším a byla tu spousta dveří. Ti dva mě vedli až na úplný konec, kde se zastavili a zaklepali na nádherně vyřezávané dveře. Po chvíli se ozval hluboký mužský hlas a vyzval nás ke vstupu dál.

Vešli jsme do celkem velké místnosti. Podle všeho se jednalo o kancelář, jelikož tu byl jen stůl, křesla a pár poliček s knihami. Za stolem seděl starší muž okolo 50, jediné co vypovídalo o jeho pokročilém věku vylo pár vrásek a šedých pramenů.


Dračí dcera(pozastaveno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat