S Lukem jsme se druhé ráno ptobudili ještě dlouho před východem slunce a tak se nám vztávat kvůji chladu nechtělo.
Rychle jsem k němu pod deku přelezla a jdyž se na mě díval udiveně, došlo mi že jsem nejspíš udělala něco špatně. Ale nedivte se mi slidmu jsem jen krátkou dobu a vztahy s draky jsou jedjodužší a méně komplikované.
„Udělala jsem něco?"
Zeptala jsem se ho nakonec a on jen zakroutil hlavou.
„Ne, jen že nejsem zvyklí na to aby mi hned holka lezla do postele."
„Je na tom něco špatně? V hnízdě jsem u ostatních draků normálně přespávala."
Vyptávala jsem se dál.
„Víš lidé jsou v tomhle ohledu více odtažití. Většinou spolu muž a žena leží vkúli vzájenmým hlubším vztahům."
„Aha. Ale my jsme přátele, takže hlubší vztah máme ne?"
Luk se tvážil nerozhodně a přemýšlivě.
„Přátele sice jsme, ale já to myslel jako že bychom museli mít opravdu hluboký vztah. A tím hluboký myslím že mychom se museli milovat."
Tahle odpověď mě přrkvapila a tak jsem se zamračila.
„Takže bychom museli tvořit souzněné duše."
Luk jen přikývl. Já se tedy začala vymotávat z deky, ale Lukova ruka na m3m boku mi v tom zabránila.
„Děje se něco?"
„Ale nic, jen že je chladno a tobě by pak byla zima. Takže pro dnešek ještě zůstaň tady."
Přitáhl si mě blíž a hlavu mi položilbke klíční kosti, tak abych ho mohla obejmout kolem krku. Váhavě jsem ho tedy objala, on jen spokojeně zručel a nejspíš usl, protože jsem mohla slyšet jen pravidelné oddechování.
Neřešila jsem ti a taky zavřela oči.
Luk
Nechápu proč jsem jí to všechno tady povídal a pak jí nechal vedle sebe spát. Vlastně v poslední době nechápu spoustu věcí okolo Alex. Například proč když se na mě před tím naštvala a chtěla mě zmrazit proč to neudělala.
Nebo proč se ke mě chová tak hezky, když já na ni byl od začátku tak hnusný.
Prostě dívka co teď vedle mě spala pro mě byla jednou velkou záhadou. Pomalu jsem zvedl hlavu, abych ji vyděl do obličeje a neušlo mi, že je opravdu moc hezká.
Teprve teď jsem začal chápat tátu. Kinečně jsem pochopil proč se ji tak zastával. Mě přišlo nenornální aby byla dcera draka. Nekohl, nebo jsem spíš nechtěl přijmout, že bychom mohli spolu mluvit natož hýt přáteli. A nakonec jsme se spřateli. To se to hezky vyvíjelo. Jenže mi bylo jasné, že togle přátelství dloiho jevydrží. Jsem totiž až příliš komplikovaný, podle některých a tak mi přátelství moc dlouho nikdy nevidrží. Ale s Alex jsem o přátelství stál, možná že až moc.
Alex se ze spaní přetočila. Takže jsem ji teď měl zády ke mě. Bál jsem se že by se vymotala z přikrývky a tak jsem si ji přitáhl blíž k sobě. Měl jsem její záda přitisklá na hrudi a ona se mi tam schoulila do klubíčka. Ruku co jsem měl přez její pas si proplepla s tou její a tak jsem taky pomalu usínal
Snad se bude líbit poprvé jsem sem dala pohlet Luka tak dozfám že jsem to tím nezkazila.
ČTEŠ
Dračí dcera(pozastaveno)
KurzgeschichtenAhoj, jmenuji se Alexandra Dragon. Můj otec je drak a jen díky tou už je mi víc jak 4000 let. Narodila jsem se 2000 let před Kristem, v dnešní Číně. Má matka byla člověk a tak když zemřela ujal se mě otec. Můj život je příliš dlouhý, abych vám ho ce...