Otázky a odpovědi

127 14 4
                                    


Na obrázku můžete vidět Sebastiana se kterým jsme se seznámili v minulém díle.

"Rád bych ti na začátek řekl, že víme že jsi dcera draka a že proto jsi vlastně tady. Lovci se už dlouhá léta snaží o uzavření míru s draky a tvůj otec je nám velkou oporou, ale bohužel je na to sám." 

Pomalu jsem kývla hlavou a sedla si naproti němu do křesla, které i nabídl.

"Takže bych rád do začátku upozornil že podle veřejného mínění jsi unesená a v naše držení , takže jestli budeš chtít odejít budeme to muset nějak zinscenovat, aby to vypadalo reálně. Rozumíš ?"

"Ano."

"Dobrá teď ti dám chvíli čas na promyšlení otázek." 

Nezaváhala jsem ani vteřinu a už jsem na něj vychrlila první otázku.

"Můj otec o tom ví?"

"Ano když ses k nán dostala, hned jsem mu dal vědět."

"A jak jsem se sem vlastně dostala?"

"Jeden z našich lovců si myslel že jsi civilista a tak tě omráčil a byl přesvědčen že ti tu vymažeme vzpomínky."

"Dobrá tedy, co po mě vlastně vyžadujete?"

"Rádi bychom aby si tu strávila alespoň rok a pomohla nám v budoucnu s uzavřením míru."

"Jasně a co tu budu celí rok dělat, nebo mě necháte zavřenou v té místnosti co před tím?"

"NE, tam už se samozřejmě nevrátíš. Zařídíme ti pokoj a samozřejmě doprovod."

"COŽE! Doprovod, jak doprovod. Nejsem žádné malé dítě, aby se mnou musel někdo chodit."

"Obávám se že musí , jelikož jsi náš 'zajatec' musí s tebou chodit stráž."

"No nic jiného mi asi nezbyde.  A co tu budu dělat?"

"Pro začátek ti tvůj doprovod ukáže areál kde se nacházíme. Postupně by ses mohla začlenit do naší společnosti a navštěvovat naše tréningy."

"Dobrá."

"Pro dnešek by to mělo být vše,  teď ťě Derek odvede do pokoje aby sis pořádně odpočinula."







Dračí dcera(pozastaveno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat