Capitolul 11

32 2 0
                                    

Toata lumea ma stie ca fiind tocilara din ultima nanca.M-am obisnuit cu senzatia asta...
Dar,de cand am inceput sa am mai multa incredere in mine,am vazut ca si ceilalti au vazut asta si au inceput si ei sa o faca.E adevarat,insa,nu toata lumea.
Dintotdeauna mi-am dorit sa fiu si eu populara si interesanta.Insa,mi-am dat seama ca e ok sa fii ciudat.
In prezent e la moda sa ai acel telefon sau acea geaca noua de la Armani...
Dar nu trebuie sa fim ca ceilalti.Poate ca nu e asa de rau sa credem in paranormal sau in anite obiceiuri neintelese de nimeni...Asta ne face speciali pe noi,ciudatii..
Dar noi trebuie sa ne stavilim viitorul.Nu trebuie sa ne lasam influentati.
Poate ca o persoana ma crede ciudata,dar,acea persoana fiind populara,ii face si pe ceilalti sa ma credada asa.Si?Ce daca?
Niciodata nu va trebui sa ii lasam pe ceilalti sa isi bata joc ,sa rada de noi,doar pentru a se da mare ca a observat ca cineva poate ca nu are ultimul model de telefon sau ultima haina "trendy".
Asa ca,credeti in visele voastre.Recunoasteti-va adevarata valoare,dar nu va laudati cu ea.Fiti voi insasi si nu va lasati influentati.Poate ca ai vrea sa te schimbi,in ceva mai bine,"cum sunt ceilalti",dar crede-ma ,nu are sens.Cu siguranta exista cineva care iti va putea observa acel ceva pe care poate ca nu toata lumea il poate observa!

MonologUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum