Capitolul 10

44 2 0
                                    

Am fost o persoana foarte prietenoasa...si inca sunt.
Ma apropii foarte usor de persoane .Dar,in acelasi timp ma pot indeparta mult mai greu de ele.
Am trecut prin o groaza de prietenii.Am cunoscut persoane in care am crezut ca pot avea incredere.
De cele mai multe ori,din pacate,m-am inselat.De aceea ma pot bucura ca in prezent am patru persoane in care ma pot increde.
E adevarat ca atunci cand chiar ma apropii de cineva,imi este foarte greu sa il privesc departandu-se.
Pot suferi foarte mult din niste lucruri banale pe care doar prietenii adevarati le pot intelege.
Stiu ca fac din tantar-armasar din orice problema legata de prietenii.
In ultimul timp am suferit foarte mult.Interesant este faptul ca totul s-a intamplat foarte repede.
Pana sa cresc si sa inteleg cum merge lumea cu adevarat,mi s-au ascuns multe pentru a ma putea bucura de copilarie.Crescand ,incerul cu incetul,am observat ca un prieten adebarat,chiar daca l-ai lasa sa plece,el s-ar intoarce mereu la tine.
Intotdeauna un prieten ar stii cand ai nevoie de consolare.Un prieten ar sta zile in sir doar ascultandu-te,stiind ca,discutand cu el,te eliberezi.
Un prieten adevarat ti-ar da sfaturi si nu i-ar fi frica sa iti spuna ce simte la randul lui,pt ca ar stii ca il vei sustine!
Acest capitol s-a numit "Scrisoare pentru prieteni".

MonologUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum