2.Fejezet

24 4 2
                                    

Hát Patrik szemszöge nyert!!! Akkor kezdjünk is bele

Amikor kész volt minden és végre leütöttük akkor Alex elkezdte teli erővel rugdosni. Amikor végzett úgy hogy a lábain kékes lila foltok voltak már, én elővettem a bicskát amivel kis vágasokat ejtettem a kezére majd egy utolsót rúgtunk bele és ott hagytuk.
Alexander ördögien vigyorgott.

-Mi bajod Alex?

-Patrick... Nem érted? Győztünk!

-De... miért kell a élvezethez bátanunk embereket?

-Jaaaj gyereide haver! Látom nem érted mit jelent még menő lenni... Na gyere kiokosítalak.- arra hogy 13-14 évesek vagyunk már eléggé okosnak tünik Alex. Mire jó ez neki? Nekem? Nem tudom de élvezem és ez a lényeg. A csaj felébred és nem fog tudni semmit. Aljasak vagyunk Alexal. És a listán egy újabb lányt húztunk ki a "Tönkre tett gyerekkor" címü füzetemben. Minden lánynak elakadjuk rontani a gyerekkorát... Hogy miért? Azért mert anyám betiltott nekem mindent 10-éves koromig. Aztán apámhoz költöztem de ő csak pénzel halmozott el és nem törődött velem ami miatt ezt mondtam magamban: "Ha nekem tönkre tették a gyerekkorom akkor majd kapnak ízelítőt a többiek is akik csúfolnak mert nem vagyok menő" és ezzel a gondolkozásmóddal pedig elkezdődött az életem. Már vagy 15 lány gyerekkorát tettük tönkre ami nekem személy szerint nagyon fájt de a bosszú elvakította a lelkiismeret furdolást. Így történt az ami történt...

Just Sing! (HU)Where stories live. Discover now