Megérkezdtem Párizsba. Kiléptem a reptérre és elindultam a nagynénikémhez. Párizs egy csodás város. Az Eifel tornyon ragadt a szemem. Itt győzték le Jagged Stonet amikor akumizálva volt. XY pedig akkor tartott itt "koncertet". Gondoltam majd tovább sétáltam. Itt győzték le LadyWifit és itt pedig Álmacskát... A Miraculous sorozatból mivel az a kedvenc akkor is ha 16 éves vagyok... nem érdekel. Egy 20 perc nézelődés után pedig végre elindultam a nagynénikémhez a üvegpiramishoz.
-Szandikáám!- köszönt a nénikém egy nagy öleléssel.
-Szia Alíz!
-De nagy és szép vagy már!
-Hát sok idő telt el azóta...
-Na gyere... Haza megyünk és kipakoljuk az összes cuccod!
-De Alíz nekem van itt legalább egy tonnánji dolog.- nevettem el magam.
-Erre is készültem! A csomagszálítók elhozzák. Már itt is vannak!
-Madmazel Elkérhetem a csomagjait?
-Ja... Igen tessék!- majd elvitte a csomagokat és Alíz nénikémmel elindultunk haza.
***
Kipakoltunk majd felrohantam a szobámba. Ledőltem az ágyba és azonnal felhivtam a drágalátos barinőmet hisz 19:23 van.
-Szia Vivi!!!
-Szia Alexa!!! Megjöttél???
-Igeeen! És holnap ha a nagyim ki enged már el is indulhatunk a városba. Még emlékszel arra a fagyizóra ahol Michael odaadta neked a csokis fagyit mert beléd volt zúgva?
-Ne is mond! Hallod akkor az egyszer megfogadtam hogy olyan fiúval nem jövök össze. De Michael már Cyntiával jár.
-Komoly? Annyi minden megváltozott amióta elmentem? De érdekes...
-Igen és Patrick pedig...
-NE! Légyszives nem akarok róla hallani, tudod hogy még mindig fáj.
-Jaj bocs... meg vannak még a hegek?
-Igen. Itt vannak a nyakamon.- néztem meg a nyakam ahol a három vágás fogadott. Mert mintha nem tudtam volna hogy ott vannak.
-Annyira sajnálom...
-Nem kell. Az már a múlt.
-Tudod azt sem tudom hogy néz ki Patrick..
-Ezt hogy érted?
-Tudod az eset után valaki beárulta Davidet és aztán elköltöztek New Yorkba.
-De jó hogy nem fogok vele talizni. Amúgy is zene suliba járok.
-Az szipi szuuupi!
-Te még mindig olyan bolond vagy mint voltál. - nevettem el magam.
-Ahaaaa. I really really really really really really like youuuu!
-I really really really really really really like youuu!- folytattam az éneklést aminek a következménye az volt hogy Vivi elhalkult a telefonban amit már nem bírtam.
-Mi az? Elvitte a cica a nyelved?
-Ja... mi? Nem! Nem... csak ha telefonba ilyen jó a hangod akkor valóságban? Azti fuuuu! Mit meg nem adnék ilyen hangért.
-Őhm... köszike? Mennem kell mert hív a nénikém Alíz. Majd hívlak. Pussz pussz.- tettem le a telefont és leszaladtam Alízhoz.
-Szandikám figyuka. Halottam csodás a hangod és...
-Alíz én majd akkor akarom magam megmutatni ha én akarom mert nem vagyok felkészülve még erre.
-Rendben... Na ha akarod kimehetsz Vivivel a városba holnap.
-IGEEEN! Köszi Alíz! Nagyon köszi! - kiáltoztam és felrohantam a szobámba ahol felhívtam Alízt hogy azonnal indulhatunk holnap. Sokat beszéltünk és sokat röhögtünk egész hajnali 2-ig amikor ugyanis lemerült az aksim.
És ekkor léteznek olyan nagy nénikék akik belopóznak a szobádba és halálra rémisztenek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just Sing! (HU)
Genç KurguEgy történet egy lányról akinek nagyon nagy tehetsége van az éneklésben de nem mutatja ki. Egy történet a Összetört szívről. Egy történet az Elvesztett Álmokról... De nem adta fel. Történet a Reményről, a Küzdésről és az Álmaink megvalósitásáról!