*Alexandra*
Lassan felkeltem de ahogyan megpróbáltam mozdulni nagyon erős fájdalom nyilalt belém. Akkor eszméltem hogy Patrick és Alex műve az összevagdosott kéz és a kékeslila lábam. Nem tudtam felálni de két erős kéz megragadott.-Gyere kislány! Segítek!- mondta egy.... hajléktalan? Majd felemelt amire belekapaszkodtam.
-Köszönöm.
-Haza tudsz menni?
-Őhm...Persze.
-Na gyere. Haza viszlek- mondta majd nekitámasztva elindultunk. Mutattam neki az utat és elvitt haza. Az ajtónál szóltam neki hogy maradjon itt. Anyum röktön felvitt a szobámba majd kérdezősködni kezdett de én azt mondtam hogy segítsen a hajléktalan férfinak és köszönje meg hogy elhozott.
-Nagyon köszönöm uram hogy elhozta a lányom. Van? Van hol élnie?
-Igen van... Egy sikátorban.
-Óh... nos szeretném meghálálni ezt a tettét és... azt akarnám megkérdezni hogy...hogy nem lenne kedve beköltözni hozzánk a garázsba?
-Á... Nagyon megköszönném ha megtenné
-Csak természetesen! Addig is berendezem a.... tudja mit? Van nekünk jobb hely is ahol lakhatna. Az pedig a kamra. Igaz kicsit hidegebb de megéri. Van ott radiátor és ágy is mivel régen a nagyapám lakott itt... de már 8 éve elhunyt.
-Sajnálom... de nagyon köszönöm hogy adnak egy esélyt.
-Csak természetes. De nem tudja ki tette ezt a lányommal?
-Sajnos nem... de anyit láttam hogy 2 13-14 éves fiúk rohantak el a helyszínről... Lehet hogy ők voltak azok.
-Köszönöm. Nos itt a kamra tessék vannak itt régebbi ruhák is. De mennem kell mert a lányom vár. Nagyon köszönöm azt amit tett.
-Nincs mit. Viszlát.
Anyám bejött hozzám majd pedig elmondtam neki mindent. Azt hogy ki volt az aki megvert stb... Nehéz gyerek korom volt. De ez már 5 éve...
~5 years Later~
Nos igen... Ez vagyok én 16 évesen. Megváltoztam és elég sokat mivel a házunkat a hajléktalan férfinak adtuk és elköltöztünk Los Angelesbe Párizsból. Los Angelesben találtam barátokat és remekül éreztem magam velük. De most itt álok a reptéren és várom a AirFrance légitársaság repülőért hogy "elrepüljek" Párizsba mert a drágalátos anyukám azt mondta menjek vissza és kiköltöztetett. Kész katasztrófa ez az egész de én nem bánom. Őszintén szólva pedig boldog vagyok mert Párizs a gyerekkoromra emlékeztethet majd... Ja nem! Mégsem tetszik az ötlet mivel a gyerekkorom kész rémálom volt. Patrick és Alexander sokszor bántott fyzikailag de csak mert elmebetegek. Megérkezett a géped Alexandra... Gyerünk minden rendben lessz! mondta az agyam és felszáltam a gépre és elindult az utazás Párizsba!
YOU ARE READING
Just Sing! (HU)
Teen FictionEgy történet egy lányról akinek nagyon nagy tehetsége van az éneklésben de nem mutatja ki. Egy történet a Összetört szívről. Egy történet az Elvesztett Álmokról... De nem adta fel. Történet a Reményről, a Küzdésről és az Álmaink megvalósitásáról!