Sziasztok! A nevem Alexandra Daisy. Párizsban élek anyámmal. Most épp 11 éves vagyok.
Mindenki csúfol azert amilyen vagyok. Az osztályom menői meg pláne... Patrik Loner és Alexander buzerálnak a legjobban mivel ők az osztály "menői". Bevallom az előtt hogy Patrik ilyen lett volna... azelőtt még talán tetszett is. De ahogyan megváltozott azóta Isten Mencs hogy nem tetszik!!! Szeretek énekelni... Senki nem tud róla de ahogy valami baj ér akkor becsukakolózom a szobámba és énekelek de akkor is ha boldog vagyok. Kétszóval mindig éneklek és sohasem hagyom abba ezt megfogadtam.
2010 December 03
Reggel felkelek a vekkeremre és elkészülök iskolába. Egy tök egyszerű fekete trikót vettem fel és egy riflet majd elindultam. Ahogy beértem mindenki elhalkult és elkezdtek sugdolózni. Ezt már megszoktam és nem érdekelt hogy mit gondolnak rólam.-Drogos Kis Kacsa!!!- mutogatott az egyik fiú rám.
-Uuuuu! Biztosan az apád egy nagy Drog Diler!
-Az apám nem Drog Díler!!! Ki ne merj egy árva szót sem szólni az apámra mert...
-Mert akkor mi lessz??? Hm? Jaaaj bevagyok szaaarva.- kezdett nyávogni amire lekevertem neki egyet. De nem kelett volna mert akorátt kaptam vissza hogy annak 1000% hogy nyoma marad.
-Es ezzel meg nincs vége te kis ribanc!- mosolygott rám Patrik gonoszul. Utálom őket!!! Főleg mert Patrik 2 évvel idősebb nálam.
-Nincs semmi bajod?- jött felém Klara. Szintén az osztály egyik szégyene ahogy azt mondják ránk.
-Nincs de félek mi lessz még...
-Ha akarod haza vihetünk.
-Neeem! Bizti nem veszélyes! El megyek egyedül is.- mondtam végre és megkezdődött az óra. A suliban nagyon béken hagytak most szóval valamire nagyon készülhetnek. Suli után beremgtem... Egy sikátor felé vezetett az út amerre haza szoktam menni. Idioota legalább ezt tudhattam volna!!!
Nagy lélegzetett vettem majd elindultam az úton. Amikor elértem a sikátor mellé Patrick és Alex ugrott ki egy bicskával a kezükben. Hirtelen Egy BaseBall ütővel fejbe csaptak majd minden elsötétült.Nos meghoztam az első részt és A kövi részre voksoljatok hogy kinek a szemszögét írjam le. Alexander VS Patrick
xoxo LoveBooks xoxo
KAMU SEDANG MEMBACA
Just Sing! (HU)
Fiksi RemajaEgy történet egy lányról akinek nagyon nagy tehetsége van az éneklésben de nem mutatja ki. Egy történet a Összetört szívről. Egy történet az Elvesztett Álmokról... De nem adta fel. Történet a Reményről, a Küzdésről és az Álmaink megvalósitásáról!