İlk hikayem olduğu için hataları göz ardı ederseniz sevinirim.
Düzeltiliyor...Mert'in yüzünü pansuman ederken göz ucuyla Berk' e baktığımda çenesini kasmış bana baktığını gördüm. Beni kolumdan tutarak, penerenin oraya çekti.
"Ben daha güzel pansuman yaparım ver sen şu pamuğu bakıyım!"
"Vermem sen öldürürsün çocuğu!"
"Ver lan"
"Hayır zaten bitti"
Mert'in yanına ilerledim. Tam kaşına degdirecekken Berk birden kolumu sıktığı için fazla baskı yapmıştım."Özür dilerim. Çok mu bastırdım?"
"Yok alkol yaktı. Ama üflersen geçer herhalde?"
"Tamam."
Üflemeye başladım. Berk birden beni itti ."Lan ben seni bi üflicem o olacak! Uslu dur! Yoksa patlamış kaşının yanına mor göz çok yakışır!"
Berk'e göz devirdim. İşim bitmişti. Eşyaları yerine koyarken Mert giyinmek için gitmişti. Berk beni belimden kaldırıp sedyeye oturdu.
"Ne yapıyon be!"
"Cırlama be kızım! Sadece şu yarana, bant yapıştırıcam!"
Eline yuvarlak yara bantlarından aldı ve elmacık kemiklerimin üzerine bir tane yapıştırdı. Bir tane de 'Mavi' bant alıp sol kolumun dirseğine yapıştırdı."Bitti"
Göz devirdim. Yerimden kalktım ve odadan çıktım. Çıkmadan önce Berk'in 'Rica ederim' diye bağırdığını duymuştum. Herkes derste olduğu için sessizdi ortalık.Kızlar soyunma odasında giyindikten sonra kapı çaldı. 'Gir' dediğimle içeri Mert girdi.
''Eslina? Konuşabilir miyiz?"
"Tabi Mert."
"Özür dilerim. Berk ile aranızda bir şeyler olduğunu bilmeden şey yaptım."
"Sorun değil Mert. Sadece... duygulandım. Fazlaca!"
Bişey söylüyecek gibi duruyordu. "Başka?""Diyorum ki bugün yemek falan yiyelim mi?"
Annemgilden izin alırsam olur."Tamam."
"Erkeklere söyledim onayladılar. Daha çabuk kaynaşmış oluruz zaten."
Kafamı salladım. Kızları da ikna edersem? Tamam!*
Derste Mert'in telefon numarasını almıştım. Kızları da ikna etmiştim. Bugün ilk gün olduğu için kısa kestiler her şeyi.Eve gidince anneme sadece 'Arkadaşlarla yemeğ gidicez' demiştim. O da izin vermişti. Banyo yaptıktan sonra hazırlanmaya başladım.
Etek, elbise giymeyi sevmeyen bir kız olarak siyah bileğimde biten tulumumu giymiştim. Içine de siyah yarım bir tişört giymiştim. Sabah sürdüğüm nemlendiricimi dudaklarıma uyguladım. Saçım düzdü fakat biraz daha hoş gözükmesi için düzleştiriciyle bir şeyler yaptım. Telefonumu arka cebime atarak aşağı indim.
"Anneğ!"
"Ne oldu deli kız?"
"Çıkıyom ben! Nilda'gil de buluşcaz?"
"Tamam kızım!"
Abim evde yoktu. Tabii sevgilisi olmuştu kardeşi kim ki! Neyin duygu sömürüsünü yapıyorsam! Valla yengemi seviyorum!Nilda'gil de buluştuktan sonra hep beraber bulusacağımız yere gittik. Ama burası hem bar hem de restaurant olan yerlerdendi. Yemeğimizi yedikten sonra Mert bir şeyler içmemiz konusunda ısrar etti. Erkekler bize en en hafifinden söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAR'IN ÖLÜMÜ ~Düzenlemede~
ChickLit6 kız: Eslina, Ecem, Duru, Nilda, Melis, Zeynep... 6 arkadaş, 6 dost, 2 kuzen, 6 kardeş... Hepsi masum. Kimi sevdiklerinden asla haberleri yok... Ama hayatları baya değişecek... Üzülecekler, üzülücez... Ağlıycaklar, ağlıycaz... Gülücekler, gülücez...