"46. BÖLÜM ARIZA"

25 31 0
                                    

YAZAR'IN AĞZINDAN:
Eslina sevdiği adama baktı. Sonra da arkadaşlarına. Söylememişlerdi fakat Arda biliyordu.

"Eee ne yapıcaz?"

"Hiçç öylesine."

"Kumsala gidelim mi?"

"Aynen yaa"

"Çok özledimmm''

"Tamam o zaman. Kızlar benim arabamla gelsin. Erkekler olarak bizde Etka'nın arabasına geçeriz?"

"Siz sığmazsınız"
Kızlar kıkırdadığında Burak tek kaşını kaldırarak Ecem'e baktı.

"Ya siz?"

"Aaa? Ne varmış bizde eniştecik? Ablam arabayı kullanır. Eslina ve Nilda ablam öne oturur. Nası olsa zayıflar. Duru, Zeynep ve Melis ablam da arkaya geçer. Bende Zeynep ablamın kucağına otururum?"
Kızlar bu sefer kahkahadan ölürken, erkekler şaşkın bir şekilde Ceren'e bakıyordu.
Eslina dudaklarını büzerek taklit etti.

"Evet.... enişte'cik"
Odada kahkaha tufanı yer alırken Berk'in gözleri, sevdiği kızın dudaklarına kaymıştı.

"Hadi o zaman"

********
Kızlar teker teker arabadan inerken sevdikleri erkeklerle göz göze gelmişlerdi. Hızlıca yanlarına gittiler. Herkes sevdiğinin yanındaki şezlonga otururken, Eslina çaktırmamak için Berk ve Arda'nın arasındaki şezlonga kurulmuştu.

Ecem, Nilda, Duru, Burak, Batu ve Baran denize girerken; Melis'in isteği üzerine Etka ile birlikte markete abur-cubur almaya gitmişlerdi. Zeynep oturup Ceren ile kumdan kale yaparken Efe de onları izliyor; bazen yaptıkları kuleleri bozuyordu.

Eslina kulaklığını çıkarıp birden koşarak uzun zamandır görmediği Can'ın sırtına atladı.

"Can'cazıımmm"
Can etrafında dönerek Eslina'nın bacakların tutmuştu.
Yere indirdiğinde Can soluklandı.

"Nerdeydin sen?"

"Hiç öyle Can"
Uzkatan izleyen Berk sinirle elini yumruk yapmıştı. Sevdiği kızın teni, başka bir adama değmişti. Bu ne kadar Can da olsa...

Eslina, Berk'i gördüğünde korkmuştu. Zaten, korkmamak elde değildi. Genç adam ona sinirle bakarken beyaz tişörtünün uçlarından çıkarıp denize doğru yol aldı.

Eslina, Berk'in bu haraketine sinir olmuştu. Kumsalda bu kadar kadın vardı ve sevdiği adamın yaptığı şeye bak!

Can işinin olduğunu söyleyip Eslina dan ayrıldığında, Eslina eski yerine döndü. Fakat bu sefer kimse yoktu. Baktığında herkesin denizde olduğunu gördü. Şu lanet deniz korkusuna içinden küfredip şezlonga yattı. Gözü sevdiği adamı ararken onu Selin Su ile yüzerken beklemiyordu. Gözlerinin dolduğunu anladı. Fakat çok geçti. Gözünden bir damla yaş firar etmişti bile. Hızlıca olduğu yerden kalktı. Terliklerini giyip deniz kenarından yürümeye başladı.

Hayır! Sadece onu arkadaşının sırtında gördü diye böyle olur muydu? Asla!

Berk, sevdiği kızı gözleriyle ararken, onu deniz kenarında yürürken buldu. Ve arkasındada üç tane erkek. Erkekler ikide bir Eslina'nın koluna dokunup birşey söylüyorlardı. Berk anlardı. Eslina endişeliydi. Ve temposunu hızlandırmıştı. Sudan nasıl çıktığını bilmeyen Berk, Eslina'nın ve arkasındaki üç erkeğin yanına gitti. Hızlıca bir tanesine kafa attı.

"Lann! Siz benim sevdiğim kıza nasıl dokunursunuz kırarım o elleriniz"
Gibi şeyler mırıldanırken, Eslina üzülse mi, yoksa sevinse mi? Bilemedi.

"Berk tamam bırak"
Eslina, Berk'i çekmeye çalışıyordu. Fakat sadece çalışıyordu.

Onları gören Ceren, hızlıca ablasına söylemiş, Ecem Burak'a, Burak' da tabi erkeklere...

KAR'IN ÖLÜMÜ ~Düzenlemede~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin