Evet çikolatalarımm.Nasılsınız?Ayy ben çok konuşuyom dimi?Aslında ben başrolü oynayan Eslina karakterine çook benziyorum.Neyse.
Offf bugün çok üzgünüm bizim okulun basket maçı vardı.Tam 25-25 biterken uzatma almışlar.Ve bi arkadaşım birisine faul yapmış karşı takımdakiler son 5 saniye evet doğru duydunuz tam tamına 5 saniye kala 1 basket atmışlar ve sonuç:26-25 kaybettik.Hem de 1 sayıyla.Neyse sizi seviyorum.
O zaman bölüm gelsin...
================================
Deva.:
Berk'in ağzından:
Okul çıkışı gelmişti.Hemen eşyalarımı topladım.Herkes çıkmıştı bi Eslina,Etka ve ben vardık."Abi Eslina'yı götürcen demi?"
"Evet abi sen git Eda teyzemede selam söyle"
"Tamam abi"
Etka çıkmıştı.Eslina başını sıraya koymuştu.Yanına gittim.Eşyalarını çantasına koydum."Hadi gidelim o zaman"
Bişey demeden ayağa kalkmıştı.Önde ben arkada o çıkışa gidiyoduk."Eslina istersen ilk önce ben seni evine bırakıyım giyin o sıra bende giyinip seni alırım ve kamp alanına geçeriz."
"Sen hiç gelme ben bi taksiye atlar gelirim.Itiraz etme zaten saat 15.00 hemen ordan kamp alanına geçeriz."
Adeta fısıltı gibi çıkıyordu sesi."Tamam o zaman en azından şimdi eve bırakayım seni?"
Onayladığına dağir mırıltılar çıkarıyordu.Arabama binip onu evine bıraktıktan sonra eve gittim.Nası olsa onun evi ile benim evim uzaktı.Ilk ona konum attım.Sonra duşa girdim.Giyindim.Telefonum çalmaya başlamıştı.Lanet Selin Su arıyordu.Onu bin kere reddetmiştim.Ama bu sefer açıp düzgün bir dille(sakin olmaya çalışarak)konuşacaktım."Ne var Selin Su?"
"Berkk bugün biryerlere gidelim miii?"
"Olmaz işim var."
"Off ama hep böyle yapıyosun hadi lütfen sadece sinemaya gideriz?"
"Offf tamam"
"Okey o zaman sen beni saat 7 gibi alırsın taam mı?"
"İşim biterse neyse bye"
Lafını bitirmeden telefonu yüzüne kapattım.Biraz uyumak istiyordum.Ve de öyle yaptım.Kafamı yastığa koyduğum gibi uyumuşum.Eslina'nın ağzından:
Berk beni eve bıraktıktan sonra fazla oyalanmadan hemen duşa girdim.Yırtık kotumu,beyaz konversimi kolsuz tuğla rengi badimi ve gözlük,saat,bileklik takıp çıktım.Taksiyi beklemeye başladım.En sonunda gelmişti.Hemen binip Berk'in konum attığı yeri tarif ettim amcaya.Geldiğimizi anladığımda parayı verip indim taksiden.Lan vay anasını ne kadar büyük evleri.Yani tamam bizim ev 2 katlı ama bu kadar büyük değ-off ben ne konuşuyorum.Tam 2 iri yarı adamın önünden geçecekken birisi kolumu tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAR'IN ÖLÜMÜ ~Düzenlemede~
ChickLit6 kız: Eslina, Ecem, Duru, Nilda, Melis, Zeynep... 6 arkadaş, 6 dost, 2 kuzen, 6 kardeş... Hepsi masum. Kimi sevdiklerinden asla haberleri yok... Ama hayatları baya değişecek... Üzülecekler, üzülücez... Ağlıycaklar, ağlıycaz... Gülücekler, gülücez...