Και οι λύκοι δημιούργησαν το φως, και ύστερα το σκοτάδι. Δημιούργησαν τον Ήλιο και ύστερα τα φεγγάρια. Πήραν έπειτα λίγη σκόνη από την γούνα τους, την φύσηξαν και δημιούργησαν το χώμα. Απέραντες εκτάσεις σκληρού και άγονου χώματος εμφανίστηκαν εκεί που πριν λίγο δεν υπήρχε τίποτα. Έπειτα έχυσαν λίγο γκραχάρ και μόλις τα σταγονίδια ακούμπησαν στο χώμα αμέτρητα λίτρα νερού ξεχύθηκαν εκείνο το σημείο. Τέλος πήραν τρίχες από την πλάτη τους, τις πέταξαν στο χώμα και δημιούργησαν τα δέντρα, τους θάμνους, τα ξερόχορτα και το γρασίδι. Κατέβηκαν στην γη και έζησαν αιώνες ολόκληρους ειρηνικά. Όλοι εκτός από τον μικρότερο. Είχε γεννηθεί στην Γη από τον αρχηγό των Lycan και σαν μικρότερος ήταν ο αποδιοπομπαίος τράγος. Όλοι οι Lycans χωρίς εξαίρεση του συμπεριφέρονταν άσχημα . Και όσες φορές προσπάθησε να μιλήσει στον Μέγα πατέρα του για αυτό το θέμα έπεφτε πάνω σε κλειστές πόρτες. Ένιωθε να πνίγετε και ήξερε πως έπρεπε να κάνει κάτι. Και έκανε. Ο πόλεμος που επακολούθησε ήταν o χειρότερος που υπήρξε ποτέ.
Ο μικρός λύκος παρά τα 6.000 χρόνια του είχε την δύναμη του Μέγα Lycan στις φλέβες του..
Δύο μερόνυχτα κράτησε η σφαγή. Όταν τους σκότωσε όλους πήγε στην ψηλότερη κορυφή της Γης και έθαψε τα νεκρά πλέων σώματα των συντρόφων του στο χιόνι.
Έναν αιώνα γύρναγε στην γη καταστρέφοντας ότι όμορφο έβλεπε.
Οτιδήποτε του θύμιζε εκείνη την εποχή το διέλυε. Όταν πλέον είχε εξαφανίσει καθετί ζωντανό πάνω στην γη στράφηκε στον ολοσκότεινο ουρανό. 12 τεράστια φεγγάρια έλαμπαν ψηλά. Άλλα ολοστρόγγυλα, άλλα μισά και άλλα έτοιμα να εξαφανιστούν... Mε μία κίνηση τα κατέστρεψε όλα, όπως κατέστρεψε και τους συντρόφους του. Μόνο το μεγαλύτερο άφησε. Την σελήνη.
Την είχε δημιουργήσει ο Μέγας πατέρας του για ναδηλώσει την κυριαρχία του στους υπολοίπους και δεν μπορούσε να το καταστρέψει. Είχεδιαλύσει τον πατέρα του καταλάθος και δεν θα συγχωρούσε ποτέ τον εαυτό του γι'αυτό!
_______________________
* Γκραχάρ = Κατά την μυθολογία μαγικό ποτό που έδινε την ικανότητα στους λυκανθρώπους και ιδιαίτερα στους Lycans να διατηρούν την ανθρώπινη μορφή τους κατά την διάρκεια της πανσέληνου.
YOU ARE READING
LYCANS - Η ΑΡΧΉ
WerewolfΔύο κρυφοί κόσμοι. Δύο αιώνιοι εχθροί. Δύο πόλεμοι πέρα από τα όρια της φαντασίας και μία δεκαεξάχρονη κοπέλα στο κέντρο του τυφώνα. Το LYCANS είναι το πρώτο βιβλίο της σειράς "LYMPIRES" και η τέταρτη απόπειρα μου να ολοκληρώσω μια ιστορία...