Κεφάλαιο 1 (Μυθολογια)

194 20 0
                                    


Έλυσε το κορδόνι που συγκρατούσε το λυκομέταξο και το διάφανο ύφασμα έπεσε στο έδαφος. Αργά, σαν να μην είχε υλική υπόσταση. Σαν να ήξερε πως όταν ακουμπήσει στο έδαφος θα ξεκινούσε ο μεγαλύτερο πόλεμος που γνώρισε ποτέ ο κόσμος. Ένιωσε το νυχτερινό αγιάζι να της χαϊδεύει απαλά το κορμί της. Ανατρίχιασε στο ακούμπισμα του αέρα στο σημείο ανάμεσα στα πόδια της. Σχεδόν ντρεπόταν! Έπρεπε όμως να το κάνει. Σε πέντε μέρες η πανσέληνος θα φώτιζε τον ουρανό! Και δεν ήταν μόνο το έθιμο που πρόσταζε κάθε Σάντρε να κάνει την τελετή του φεγγαριού αλλά και μια κρυφή της επιθυμία ότι σε αυτήν την ιερή πανσέληνο ίσως κάτι μέσα της να άλλαζε. Ότι ίσως οι Εννιά Λύκοι να αποφάσιζαν να διώξουν το Σπαβεντβόλε , που οι ίδιοι είχαν προστάξει να κατατρώει την ψυχή της, και να της επέτρεπαν να γυρίσει για να ολοκληρώσει το πεπρωμένο της σαν Σάντρε. Να της δώσουν δηλαδή την δυνατότητα να προστατέψει την κόρη της. Την δυνατότητα να φυλάει την Διάδοχο της Γούνας μέχρι να φτάσει στην ηλικία του Φεγγαροπερπατήματος. Η Σάντρε ανήκει στην ένατη βασιλική αγέλη. Ήταν κόρη της Σάρντον της ενάτης και του Βελύριου του ενάτου. Ήταν εγγονή του Μέγα Βελισάρντου του ένατου. Είχε παντρευτεί ακριβώς 20 ετών , όπως άλλωστε πρόσταζε ο νόμος για κάθε μέλος οποιασδήποτε βασιλικής αγέλης , και 25 ετών έφερε στον κόσμο την εγγονή του Βελισάρντου. Την Βελισάντρε, την δέκατη διάδοχο της Γούνας. Ας τα πάρω από την αρχή όμως. Θα σας πω μία ιστορία που και εγώ κατά τύχη άκουσα και μια ιστορία που ίσως να την έχετε ακούσει... Εκατοντάδες χρόνια πριν , πριν πατήσουν οι πρώτοι άνθρωποι στην Γη δώδεκα ανθρωπόμορφοι λύκοι δημιούργησαν όλα όσα μπορείτε να δειτε αλλά και όσα δεν μπορείτε. Μία στιγμή όμως φτάνει για να τα καταστρέψει όλα. Μία στιγμή έφτανε για να καταστρέψει ολοκληρωτικά , αιώνες ολόκληρους ειρηνικής διαβίωσης και μετέτρεψε τις πυκνές και αδιαπέραστες από τον ήλιο ζούγκλες σε αχανής ερημότοπους. Ένα λύκος επιβίωσε αλλά τόσα χρόνια μοναξιάς λυγίζουν και τον πιο δυνατό. Ήταν αποφασισμένος να τα ανατινάξει όλα μαζί με αυτόν. Και το έκανε! Η έκρηξη που ακολούθησε διάλυσε καθετί 'ζωντανό' που δεν είχε καταστρέψει το λυκόπουλο. Εκατομμύρια χρόνια πέρασαν και τα νεκρά μόρια του οργανισμού του άρχισαν να αναδημιουργούνται. Δεν ξέρω πώς και τι αλλά ξέρω ότι πέρασαν χιλιάδες χρόνια μέχρι να εμφανιστεί ο πρώτος οργανισμός. Και όσο προχωρούσε ο καιρός οι οργανισμοί αυτοί αναπτύσσονταν και έτειναν να μοιάζουν όλο και πιο πολύ στους Απρόσωπους λύκους από τους οποίους στην ουσία κατάγονται. Στο μόνο που υστερούσαν οι νέοι οργανισμοί από τους Απρόσωπους ήταν η ανεξήγητη έλξη προς την σελήνη και θραύσματα των παλιών φεγγαριών.

LYCANS - Η ΑΡΧΉWhere stories live. Discover now