Σαντρε

68 12 2
                                    

Για μια ακόμα φορά προσπάθησε να αλλάξει. Είχε δεκαέξι χρόνια να αλλάξει επιτυχώς. Ήταν πολύς καιρός!

Ξάπλωσε κάτω από το φώς του φεγγαριού και άνοιξε τα πόδια της!Ένιωσε τον αέρα να την χαϊδεύει απαλά και ύστερα από τόσα χρόνια τον ένιωσε! Αισθάνθηκε τον Πρώτο λύκο να μπαίνει μέσα της.

Ένιωσε τον Βελισάρντον τον Δημιουργό ανάμεσα στα πόδια της ύστερα από τόσο καιρό.

Προσευχήθηκε στους εννιά, δακρύζοντας από την ένταση , προσευχήθηκε να βλάσταινε ο καρπός του Μεγάλου Λύκου μέσα της, ήξερε πως αφού ο Πρώτος Λύκος την είχε τιμήσει έπειτα από τόσο καιρό με την ολοκλήρωση της τελετής του φεγγαριού και οι υπόλοιποι οκτώ Άγιοι Λύκου και Λύκαινες θα την συγχωρούσαν!

Θα επέστρεφε επιτέλους στην κόρη της!

--------------------------------------

Την ημέρα του θανάτου του Βελισάρντον του δημιουργού λίγες ώρες πριν οι καμπάνες στην ομοσπονδία της Αθήνας χτυπήσουν για τον χαμό, το συμβούλιο των υψηλών άλλαξε ριζικά το σύστημα διαδοχής.

Σύμφωνα με το νέο αυτό διάταγμα ένας αρσενικός και ένας θηλυκός απόγονος του Βελισάρντον, οι μεγαλύτεροι ηλικιακά, με την τελετή του φεγγαριού θα φέρουν στον κόσμο δύο ακόμα απογόνους , έναν αρσενικό και έναν θηλυκό ,ύστερα από την ένωση αυτών των μελών της βασιλικής οικογένειας προκύπτει ένα νέο μέλος. Ο νέος διάδοχος της γούνας. Στα σημερινά πρότυπα των ανθρώπων αυτό θεωρείται αιμομιξία. Τότε όμως ήταν αναγκαίο για την διατήρηση του αίματος. Το αίμα των πρώτων λύκων. Κάθε δυναστεία άρχιζε με τον Βελισάρντον ή την Βελισάντρε και τελείωνε με τον επόμενο διάδοχο.

Ύστερα από τον δημιουργό πέρασαν από την γούνα οκτώ διάδοχοι. Τέσσερις Βελισάρντον και τέσσερις Βελισάντρε διαδοχικά. Όλοι μετά τον θάνατο τους έγιναν ένα με τον έναστρο ουρανό και αποτέλεσαν τις βασικές θεότητες μιας πιο μοντέρνας θρησκείας. Κάθε διάδοχος της γούνας έως τώρα λειτουργούσε πάντα με γνώμονα το καλό των Lycans και την διατήρηση του είδους τους.

Για διευκόλυνση του απλού λαού, κάθε διάδοχος αποκτούσε ένα παρατσούκλι.

Έπειτα από την τελετή του αποχαιρετισμού για τον Πρώτο Λύκο, στην επόμενη πανσέληνο οι Σάντρε και Βέλυρος (τα μεγαλύτερα ηλικιακά εγγόνια του Δημιουργού) πραγματοποίησαν την τελετή του φεγγαριού και εννιά μήνες μετά ήρθε στον κόσμο η Βελισάντρε η 1η.

Στα εικοστά γενέθλια της τελέστηκε η τελετή του Φεγγαροπερπατήματος. Άρχισε μια νέα βασιλεία.

Λίγο καιρό αργότερα πριν κλείσει τα εικοσι-ένα οι σύμβουλοι της διοργάνωσαν μια γιορτή στην οποία η Βελισάντρε υποχρεωτικά από τα διαγγέλματα των συμβούλων του Δημιουργού θα έπρεπε να παντρευτεί και να μετακομίσει στον τόπο τους λύκου της, κρυφά πάντα από τους ανθρώπους, για την εξάπλωση του είδους τους.

Σύμφωνα με τον θρύλο, απαγορεύεται ρητά να αναφερθεί οπουδήποτε για τον/την λύκο/λύκαινα του διαδόχου, παρά μόνο ο τόπος δημιουργίας της νέας ομοσπονδίας. Με αυτό τον τρόπο το 1μ.χ. όταν παρέδωσε την ιερή γούνα στον διάδοχο και δισέγγονο της, Βελισάρντον τον 2ο, οι Λυκαίωνες είχαν αναπτύξει και μια δεύτερη ομοσπονδία μαζί με αυτήν της Αθήνας. Την ομοσπονδία του Μεξικού. Μεγάλες προσωπικότητες πέρασαν από την γούνα και οι Λυκαίωνες γνώρισαν το απόλυτο μεγαλείο.

Ομοσπονδίες χτίζονταν και ο πληθυσμός τους αυξανόταν. Όλα έδειχναν πως το μέλλον των Lycans θα ήταν λαμπρό. Όμως 'η μοίρα είναι ζηλιάρα' έλεγαν οι σοφότεροι.

Και στα επόμενα χρόνια θα άρχισε η εξασθένιση τους.


----------------------------------------------

Συγνώμη παιδιά για την καθυστέρηση, πέρναγα μια φάση 🔫

hope you like it. Θα προσπαθήσω το σκ να ανεβάσω και άλλο. 😉

πείτε μου αν θέλετε , μην ανεβάζω τσαμπα 😂😂

Αα και θνξ στην Γεω (TheTimeLordDetective) γτ μ βοήθησε να ξπρσ την φαση 😂😂🔫

Lov u guys 😘😘

LYCANS - Η ΑΡΧΉDonde viven las historias. Descúbrelo ahora