Medyada Dolunayla beraber Pars var. İlk bölümü umarım sevmişsinizdir. Beni votelerden mahrum etmeyin plisss.
Kafamın içinde üçüncü dünya savaşı oluyormuş gibi bir sızı vardi. Ellerimi boynumla ovup yavaş yavaş ayağa kalkarken burasının benim odam olmadığını farkettim. Etrafı gezelemek için ayağa kalkacakken bir anda beynimin dönmesiyle yatağa tekrar oturdum. Oturmamla beraber çığlık çığlığa kalmamda bir oldu.
"Lan oha çıplaklığım ben noluyo lan neredeyim ben. "
" Benim evimdesin. "
Birisinin sesini duymamla beraber arkama döndüm. Yüzünü bir yerden tanıdık çıkarsamda hatırlamadığım bu çocuğu görünce hemen yorganı üstüme sardım.
" Noluyo lan? Yoksa bana tecavüz mü ettin? Planın bana tecavüz edip sonra beni testereyle kesip bavula da kestiğin parçaları atıp çöp kutusuna koymakmiydi? "
Karşımdaki kişi gülümseyince ona kafan güzelmi senin bakışlarını attım.
" Sen dün geceyi hatirlamiyorsun değil mi?"
"Hayir hayir biz yatmış olamayız değil mi. Ben ben böyle bişey yapmış olamam. Hayır ya. Yok olamaz. "
Gözlerimden yaş akarken adını bile bilmediğim çocuk gelip yanıma oturdu.
" İnan bana bakire olduğunu bilseydim sana elimi sürmezdim. Ama sen kendin geldin bana. Ben herşey için çok üzgünüm. "
" Ben ben böyle hayal etmemiştim. "
Gözümden akan yaşı önemsemeden sarıldığım yorganla beraber kıyafetlerimide alıp banyoya girdim. Çıktığımda odada ne o çocuk ne de dağılmış bi yatak vardı. Çantamı alıp kapıya doğru giderken arkamdan isittigim sesle olduğum yerden arkamı döndüm.
" Tanışmak istermisin bilmiyorum ama benim adım bora. Bora TOPRAKOGLU. "
Elimi uzatmadan çıktım gittim kapıdan. Bir gece içinde ne çok kaybettiklerim vardı. Pars beni aldatmışti mesela bende buna hırs yapıp bakireliğimi hiç tanımadığım bir erkeğe verdim. Şu anda hepsini bi toplarsak elimden bakireliğim alındı ve hayatımda şu andan itibaren Pars yok. Telefonumun ekranına bildirim gelmesiyle düşüncelerime son verip gelen mesaja baktım.
Gönderen :Melis
-Dolunay korkutma bizi mesajı gördüğünde lütfen ara aklımız sende.
Arasam ne diyecektim ki kızlar parsi dün akşam bi kızla odada yakaladım ve hırs yapip başka birisiyle beraber oldummu diyeceğim. Ah salak dolunay. Bi gecede kaybettiklerine bi bak.
Caddede boş boş yürürken bir cafeye gidip oturmanın en iyisi olduğuna karar verdim. Bi kaç dk daha yürüdükten sonra nihayetinde küçük ama işlek bi Cafe bulmuştum. İçeriye girdiğimde boş bir masaya boş bir kafayla oturdum.
"Ne alırdınız. "
" Valla benden alınanları almak istiyorum acaba bu mümkün mü? "
" Anlamadım hanımefendi "
" Kahve diyorum kahve. Şekerli olsun lütfen. "
Telefonu tekrar elime alıp melisin numarasını aradım. İkinci çalışında açtığında sesinde endişe vardı.
" Dolunay neredesin sen lan. Kafayı yedik haberin varmı. "
" Dolunayi kaçırmış bulunuyoruz melis hanım. Bana on bin lira verin ben size dolunayi vereceğim."
"Ne kadarda kibar bi mafya. Bana bak dolunay çabuk bizim eve gel çabuk. "
"On bin lira ver geleyim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Cehennem
Teen Fiction08.09.2016 Erkek arkadaşınin kendisini aldatmasiyla hırsına kapılan 21 yaşındaki Dolunay. Hırsı yüzünden kaybettiği bir çok şey ve kazandığı tek şey var . Bu sey onu habersiz bir cehenneme sürükleyecek. Burası onun cehennemi. Burası Soğuk Cehennem.