Bölüm biraz geç gelmiş olabilir kusura bakmayın. 11 sınıf olduğum için çok ilgi veremiyorum ama sık sık yazmaya devam edeceğim. Sizleri çok seviyorum iyiki varsınız. İyi okumalar...Arkama döndüğümde sesini duyduğum çocuk bana bakmıyordu bile. Anlamsızca ona bakarken onun bana karşı olan tavrı tuhafıma gitmişti. Birden bire arkasını döndüğünde yüzümdeki gülümsemeye engel olamayıp "Atakaaaannn" diye koşarak ona sarıldım. Sınıftakiler ne olup bittiğini anlamazken atakanla sıraya geçtik.
"Oha! Atakan senin ne işin var burada?"
" Kızım burası senin okulun mu? Bende kankamın yanına okumaya geldim belkide . "
" Demek hasretime dayanamadın ha. Biliyordum bana aşık olduğunu. "
Atakan kafama bi tane geçirirken bende onun koluna yumruk attım. Ders boyu görüşmediğimiz zamanlarda ne yaptığımızı anlattık. Liseden arkadaştık fakat üniversiteye geçtiğimizde yollarımız ayrılmıştı. Lisede kardeş bildiğim tek kişi atakandi. Yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi bu manyakla. Acaib anılarımız vardi. Şimdi ise okulunu değiştirmiş benim yanımda okumaya gelmişti.
Teneffüs zili çalınca Atakan'ı kolundan tutup bizim kızların yanına getirdim. Açelya beni görünce telefonuyla uğraşmaya başladı. Diğer kızlar anlamsızca bana bakarken konuşmaya başladım.
"Bakın kızlar bu benim liseden en yakın arkadaşım hatta tek arkadaşım Atakan. Artık burada okuyacak. Atakan bunlarda Eyşan, Gizem, Melis, Açelya. "
Atakan hepsiyle bir bir tanışırken koridordan Parsın geldiğini gördüm. Bakışlarımı tekrar bizimkilere çevirdim ve onlarla ilgilenmeye başladım. Melis'in kaşı gözü oynamaya başladığında ağzıyla " Pars buraya geliyor. " diye haber vermişti. Kafamı boşver şeklinde sallarken Pars'ın o iğrenç sesini duydum.
"Konuşmamız gerek."
Kolumdan tutarak sürükleyen Pars'a olabildiğince açtığım gözlerimle bakmaya başladım. Diğer kolumda hissettiğim başka bir elle bakışlarımı elin sahibine çevirdim.
"Sen kimsin kardeşim!?"
Pars'ın tuttuğu kolumu kendime çekip sinirle bağırdım.
" Git buradan Pars!"
Pars gevşekce sırıtarak tekrar kolumu tutup Atakan'a döndü.
" Niye tanıştırmayacak mısın bizi? Merhaba ben Pars. Dolunay'ın sevgilisi. Sende kimsin? "
Atakan tek kaşını kaldırıp merakla bana baktı.
" Dolunay bu doğru mu? "
Kafamı iki yana sallayıp kolumu kendime çektim yeniden.
"Eski sevgilim."
Pars gevşekçe sırıtarak önce bana ardından Atakan'a döndü.
"Düşündüğümden hızlı çıktın Dolunay. Sen de yeni sevgilisi olmalısın."
Atakan sıktığı yumruğunu Pars'ın yüzüne geçirdiğinde kızlarla beraber tiz bir çığlık attım.
" Ne diyorsun sen lan!!! "
Atakan bir bir yumruklarını Pars'a geçirirken etraftaki insanlar onları ayırmaya çalışmıştı. Ama sadece çalışmışlardı. Atakan son yumruğunu attığında Pars'ın gözü ve dudağı morarmış hatta dudağı kanamaya başlamıştı. Atakan Pars'ın üzerinden kalkıp hızla yanıma geldi.
" Dolunay'dan uzak duracaksın. Anlıyor musun beni? Yoksa bi daha bu sefer ki gibi merhametli olmam. "
Pars yerden kalkıp arkasına bakmadan çekip giderken Atakan'ın bana merak dolu bakışlarında mahrum kalmıştım. Kızlara el sallayıp Atakan'ın kolundan çekiştirmeye başladım. Sınıfa geldiğimizde sıraya oturarak konuşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Cehennem
Teen Fiction08.09.2016 Erkek arkadaşınin kendisini aldatmasiyla hırsına kapılan 21 yaşındaki Dolunay. Hırsı yüzünden kaybettiği bir çok şey ve kazandığı tek şey var . Bu sey onu habersiz bir cehenneme sürükleyecek. Burası onun cehennemi. Burası Soğuk Cehennem.