Capitolul 8

268 15 4
                                    

"Cine crezi ca va fi viitorul tau sot? Ai vreo idee dupa poza data?"

"Nu inca."

"Ce cadou i-ai pregatit sotului tau cu ocazia zilei de 14 februarie?"

"E secret, o sa vedeti cand o sa il dau."

Si cu asta se termina sirul de intrebari puse de cameraman, unde curand ajungeam in parcul mentionat in scrisoare. Oare eram prea devreme? Noaptea trecuta o petrecusem cu Jiyong, iar azi era sa fac la fel. Insa nu stiu de ce eram nervoasa. Ba nu, mereu eram nervoasa cand eram pe cale sa cunosc o noua persoana, si culmea, sotul meu.

Curand dupa parcarea masinii, cameramanul incepu sa ma urmareasca in drumul meu spre parc. Aveam noroc ca mi-am luat doar niste tenisi asortati cu un maiou cu o inscriptie ciudata pe el, strans in jeansii pe care-i alesesem la nimereala, uram fustele, rochiile si tocurile, asa ca alegeam haine la nimereala, nu degeaba eram certata de Soyou si Nana unnie mai mereu din cauza imbracamintii mele.

Erau multa lume in parc, majoritatea iesiti pentru picnicuri si plimbari cu bicicleta. Era placuta atmosfera, iar soarele stralucea cu toata puterea, ceea ce ma facu sa tin mana la ochi pentru a evita razele, in timp ce-l cautam pe cel care avea sa fie sotul meu. Curand o umbra se ivi in fata mea, iar soarele disparu. Eram nervoasa, iar el statea foarte calm in fata mea. Zambindu-mi.

"Um... Buna, eu sunt Park Jimin din BTS, si, cred ca de acu sotul tau." zisese barbatul din fata mea. Nu era inalt tare, iar zambetul, parea natural, nervozitatea dandul de gol prin vocea lui tremuranda. Imi parea cunoscut, iar langa el nu ma simteam nervoasa, fata de celelalte cazuri, insa imediat imi aplecaseram capul de... Rusine? Mi-era rusine?

"B-Buna, sunt Min din ACE, incantata de cunostinta." zisesem eu ridicandu-mi capul din nou la el. Expresia fetei lui nu se schimbase, insa imediat observase fotografia din mana mea si saculetul din cealalta, facandu-mi sa-mi dau seama ca are si el ceva, insa nu era intr-un saculet, ci mai degraba intr-o cutiuta.

 Expresia fetei lui nu se schimbase, insa imediat observase fotografia din mana mea si saculetul din cealalta, facandu-mi sa-mi dau seama ca are si el ceva, insa nu era intr-un saculet, ci mai degraba intr-o cutiuta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

O mana se indreptase spre noi, unde sunbaenim se dusese sa ia misteriosul plic. Deja i-am uitat numele... Iar o sa am probleme..

"Buna ziua. Bine ati venit la We Got Married. Incepand din acest moment sunteti noul cuplu al sezonului, Mini. Felicitari.

Vi se va da timp de o ora pentru a lua pranzul, iar la ora 4 a.m va trebui sa ajungeti la aeroport."

We Got Married (Park Jimin FF)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum