Benim Başrol Oyuncum

5.4K 122 6
                                    

Lee Eun Hee ~

'zıırrr. zırrr'

 ''Hayır! hayır! hayır! Bir sabah da kalkmayı öğren EunHee! '' kendi kendime söylenerek giyinmeye başladım. Geç kalmıştım. Olamaz. Bu gün değil. Bu gün değil. Bu gün olmamalı!

 Hızla dışarıya fırladım ve okula doğru koşmaya başladım. Çok yağmur vardı ve otobüs durağı tıklım tıklımdı. Zamanım yoktu. Otobüs'ü boşverip koşmaya devam ettim.

 Okulun önüne gelmiştim sonunda. Eşya eksiğim var mı diye çantamı karıştırmaya başladım. O sırada biri hızla bana çarptı ve yere düştüm. Tüm dans kıyafetlerim de öyle. Olamaz. Bu gün olmaz! Ayağa fırladım ve çocuğun yüzüne bir kez tükürmek istedim ama o çoktan okula girmişti bile. Arkasına bakıp ağzını '' üzgünüm '' der gibi hareket ettirdi. Onu bu okulda ilk görüşümdü. Seni bir daha yakalarsam o zaman görüceksin!

 Eşyalarımı yeniden çantama tıkıştırarak okula girdim.

 Lee Tae-Hyun ~

 'kalk! kalk! kalk! kalksanaaaa! Kalk dedim! Kalkma vaktiii'

 '' Bu ne biçim bir çalar saat. Sabah sabah sinirimi bozmaktan başka bir işe yaptığı yok. Aishh! '' kalkıp hızla giyindim. Bu çalar saati bir an önce imha edeceğim. Hiç merak etme TaeHyun o gidiyor. 

 Dışarı fırladım ve otobüs durağına koştum. Ne yazık ki hem yağmur vardı hemde bir sürü insan. Benimse zamanım çok azdı. Okula geç kalıyordum. Koşmaya başladım...

Okulun önünde dikilmiş bir kız vardı. Bunu ona çarptıktan sonra farketmem konusu başkaydı tabi. Ama ne yapabilirdim ki? Yolumu kapatmıştı. Orada durup bana tokat atmasını beklemeliydim ama zamanım azdı. Bir ara kendimi tokatlatırdım. Şimdi olmaz. 

 Okula girince arkamı döndüm ve ' Özür dilerim ' der gibi ağzımı oynattım. Anladığını ummaktan başka seçeneğim yoktu.

 Lee Eun Hee ~ 

Soyunma odasına gittim ve hemen kıyafetimi çıkarttım '' Olamaz ya. Hayır. '' elbiselerim tamamen çamur olmuştu. Ahh! Bitti. Bu iş burada bitti. Seçilmeme imkan yok. Taytımı giydim ve üzerime gelirken üzerimde olan kıyafetlerimi yeniden giydim.

 Salona gittiğimde kızlar beni görünce çalışmalarını bırakıp yanıma geldi. '' Bu da ne? Seçmelere katılmıyor musun? '' dedi Jae hwa.

 '' Yolda gelirken biri bana çarptı ve eşyalarım berbat oldu. Nasıl katılabilirim ki? '' dedim üzgün bir şelide.

'' Kötü olmuş. Keşke yedek kıyafet getirseydim. Sana verirdim. '' Sanki çok benim iyiliğimi düşünürmüş gibi konuşuyordu. Uyuz. Seni kıyafetini isteyen mi var?

  Bir köşeye geçip çalışmaları izledim. Erkekler bile benim kadar salak değildi. Onlar bile tertemiz kıyafetler giymişti. Aishh deliricem. 

 Soyunma odasına geri dönerken erkeklerin soyunma odasının önünden geçiyordum gözüm içeri kaydı. Bir saniye. Bu? Hemen içeriye girdim.

Lee Tae-hyun ~

Bir kız soyunma odasına hışımla girdi ve bana dik dik bakmaya başladı. Elimdeki üstü hemen giydim. '' Ya! Burası erkekler soyunma odası! ''

'' Sen! Ah gerçekten de. Senin yüzünden seçmelere giremicem. Mutlu musun? Kim sana okula o kadar hızlı gir dedi. Bir saniye durup çekilmemi söyleyemedin mi? ''

'' O... sen misin? Ah üzgünüm. Pekala hadi vur bana'' diyip gözlerimi sıkıca kapatıp vurmasını bekledim ama hiç bir hareket yoktu '' Vurmayacak mısın? ''

'' Kes sesini ! Tüm geleceğim buna bağlıydı. Bir tokat geleceğimi geri getirmeyecek. Onu mahvettin bile! '' diyerek dışarıya çıktı. Sanırım yanlış bir şey yapmıştım.

 Dans salonuna gittim ve esneme haretlerine başladım. Kız aklımdan çıkmıyordu. Şimdi ağlıyor mudur acaba? Olabilir mi? Gerçekten geleceğini mahvetmiş olabilir miyim? Hayır hayır. bununla bir alakam yok. Kapının önünde dikilmemeliydi.

 İlk kızlar başlamıştı solo danslara. Diğerleri de onları izliyordu. Kız içeri girmiş ve kızlara bakıyordu. Kızlar sırayla dans ediyor o da sinirle tırnaklarını yiyordu . Hemen ayağa fırladım ve soyunma odasına koştum. Çantamı karıştırdım. Oh. İşte bu! Bir kopşonlu vardı. Hemen çıkarttım ve salona geri döndüm. Kızın yanına gidip kolundan tuttum.

Bana bakıp ne yaptığımı çözmeye çalıştı '' Bırak beni''

 '' Gel şuraya kırmızı göz'' dedim ve çekiştirerek soyunma odasına götürdüm. '' Giy şunu ''

'' Ne? Saçmalama''

 ''En azından seçmelere girmelisin. Biraz uzun mu olur acaba? Neyse sorun olmaz. Altında tayt var öyle değil mi? Hadi çabuk giy '' dedim ve ellerimle gözlerimi sıkıca kapattım

Bir kaç saniye sessizlik olduktan sonra giyindiğini duyabiliyordum. Gözlerimi açtığımda hazırdı biraz bol ve uzun gelmişti yinede gülümsedim '' Muhteşem '' dedim.

'' Kocaman. '' dedi

 '' Hadi sıra sana gelmek üzere '' diyerek onu salona ittim.

 '' Ah! Bu arada adım EunHee'' dedi çabucak '' Teşekkür ederim ''

'' önemli değil EunHee. Ama bu yardımıma rağmen baş rolü alamazsan o zaman seni öldürürüm'' dedim

 Sıra ona çabucak gelmişti ve olağan üstü bir performans sergiledi. Boşuna değildi. Bu kız gerçekten başrol olabilirdi.

 Eun Hee ~

Herkes dağıldı ve bende erkeklerin soyunma odasının önünde beklemeye başladım Çocuk dışarı çıktığında ona kıyafetini uzattım. '' Yeniden teşekkürler ''

 '' Muhteşemdin. Tebrikler. ''

 '' Öyle mi? Bunu ilk kez duymamıştım doğrusu'' diyerek yürümeye devam ettim. arkamdan geldiğini biliyordum

'' Adım TaeHyun '' dedi hevesle

 '' Tamam. ''

'' Belki...'' 

Arkamı dönmemle sustu '' Görüşürüz TaeHyun '' diyerek okuldan çıktım.

 Aman tanrım. Çok şeker birisi. İyi misin Eun Hee ? Ateşin falan mı var?

Yorum ve Vote larınızı bekliyorum... Eğer beğenmediysenizde belirtirseniz sevinirim. Eleştiriye açığımdır. :)) 

Benim Başrol OyuncumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin