Part 1 (Анхны харц)

472 20 0
                                    


Сургуулийн үдийн завсарлага дуусахад 10 минут дутуу байлаа.Энэ хорвоо дэндүү уйтгартай биш гэж үү.Бидний төсөөлөлд л болж бүтэшгүй ид шидийн тэр сайхан зүйлс байдаг.Харин бодит байдал нь үнэхээр уйтгартай.
...................................................
Мижин:Жонгүгээ одоо явахгүй бол болохгүй ээ

Би:Дахиад жаахан л *үнсэх*

Мижин:*үнсэлцэх*

Бид хэсэг үнсэлцсэний эцэст Мижин намайг түлхэн

Мижин:Одоо хичээл орлоо

Би:За за бууя гэж хэлээд тэрнийг хөтлөн дээврээс шатаар уруудаж явтал эр эм нь мэдэгдэхгүй юүдэнтэй цамцныхаа малгайг өмсчихсөн хэн нэгэн сууж харагдлаа.Намайг мөшгөсөн ч юм шиг хачин мэдрэмж төрөөд явчихав.Угаасаа шатаар л буухаас хойш хажуугаар нь гарахдаа түүний урт үс бас хөхөрсөн гар нь нүдэнд туслаа.Мижин гэнэт түүний цамцыг хойшлуулан татахад царайг нь ч харж болохоор болов.

Мижин:Чи одоо юу вэ? Биднийг дагаа юу?

ххх:яасан та нар хүн алаад нуугаа юу?

Мижин:Айн

ххх:Үгүй бол мөрөөрөө яв!

Мижин:Хөөш ангийн сүүдэр минь хэрээ мэдээрэй

ххх:Чи л мэдвэл зүгээрсэн

Мижин:Энэ чинь бү-

ххх:Наад бандийнхаа ээлжиин нэг нь үү? гэсээр над уруу харав.

Би тэр харцыг хараад л хөшиж орхилоо.Намайг асар ихээр үзэн ядаж болоо ч үгүй бассан мэт түүний ёжтой инээмсэглэл надад хачин мэдрэмж төрүүлэн харцнаас нь өөрийн эрхгүй нүд дальдчин зугтах аж.

Мижин:Юу гэнээ?

Би:Мижинаа гэж түүнийг дуудан инээмсэглээд битгии тоо явцгаая гээд хөтлөсөөр тэндээс холдлоо

ххх:сайн явдаа

Энэ хоолой нь яг л намайг үхлийн замд минь үдэж буй мэт байлаа.Тэр охины хийж байсан зүйлийг хальт харахад хагарсан шилний хэлтэрхиинүүд зурсан нь хачирхалтай санагдав.Тэр жаахан зожиг эсвэл галзуу байх магадгүй гот ч шүтдэг байж болох л юм гэсэн сонин бодлууд төрж Мижинииг ангид нь хүргэж өгчихөөд өөрөө анги руу гаа явахдаа түүний талаар бодохгүй байж чадсангүй.

...................................................

Бодол болон суусаар нэг л мэдэхэд хичээл тарж тэнэг бие даалтаа хальт санав. Хугацаанаасаа хоцорчихсон.Сургуулийн хаалга руу түргэн түргэн алхаж байтал Мижин хүрч ирэн

"Glare" /Засаж Байгаа/Where stories live. Discover now