Part 5 (Нууц)

115 6 0
                                    


_________Өмнөх хэсэгт__________
...................................................
Тэхён 'Ижү" гэж орилсоор хажуугаар салхи татуулан зөрөв.Манай сургууль байх нь .Алив тэр Ижү гээд байсан хүнийг нь харая гэж бодон зогсож байтал Жүнэ дээр очив.
Би: Яагаад Жүнэ дээр очдог билээ тэгээд яагаад Ижү гээд байсан юм бол ? ... одоо л ойлголоо  овог нь И нэр нь Жүнэ тэгээд л Ижү гэж дууддаг байх нь.
...........................................................................
Эцэст нь надад би хүнийг мөрдөх гэсэн биш өөрөө мөрдүүлчихсэн бүр дөнгүүлчихсэн ч юм шиг тэнэг мэдрэмж төрлөө.
................................................................................................
Тэр хоёрын хажууд очиход намайг харсан ч хараагүй мэт хоорондоо л ярилцаж ,Тэхён үл мэдэг мушилзлаа. Чи үнэхээр хэн юм бэ? Жүнэ эсвэл Ижү гэх ёстой юм болов уу?
Өнөөдөр хичээл дээрээ өнгөрсөн дурсамжаа ухаж төнхөн суув. Би юм мартаагүй л байнадаа . Дунд анги бага анги тэр битгий хэл зуслан скаут гээд мартчих байсан зүйлсээ ч санаж байхад Жүнэ тэр хүн миний тархинд лав алга. Гэвч миний сэтгэл зүгээр л нэг хаа хамаагүй хүнийг ингэж сонирхмооргүй санагдана. Жүнэгийн хажууд байхаар нэг л тийм танидаг мэдрэмж бүүр ч болоогүй надруу тэгэж харах бүрт нь гэр бүлийнхээ гишүүнтэйгээ үг дуугаралгүй зөрж байгаа мэт шаналалд автдаг.
Гэртээ хариад зургийнхаа албумыг дахин дахин үзэв. Өчигдөр шөнө үзээд юу ч байхгүйг нь мэдсээр байж цаанаасаа л энд байгаа гээд байх юм.Тэхён угаасаа хэлэхгүй нь ойлгомжтой лдоо .Гэхдээ намайг тэр үед халамжилж санаа тавьдаг  гэж тэр хэлсэн.
Ашгүй нэг юм Жүнэг хичээлдээ ирэх нь гэж бодтол тэр ирсэнгүй. Ангийнх нь хажуугаар 10 гаран удаа явлаа суудал нь хоосон .Анх таарсан газраараа хүртэл хайлаа гэвч намайг цэлийсэн хананууд түүнтэй харшилдах төмөр шатнууд л гунигтайгаар хүлээж байсан юм.
..........................................................................................
Бүр яагаад ч юм тэр алга болчихсон. Гэртээ ч байхгүй. Орой бүр гэрийнх нь гадаа хүлээдэг болов. Тэгэж тэгэж нэг шинэ мэдээ сонслоо. Жүнэтэй юм яриад зогсож байсан өнөөх хүн миний орсон дэлгүүрийн худалдагчтай юм ярин зогсож байхад нь таарсан юм.Үнэндээ надад хамаагүй л дээ Жүнэ гэх нэрийг сонсоод анхаарлаа төвлөрүүлэхэд

Жүнэгийн аав:Манай охин уу? Өвдөөд гэрээсээ гарч чадахгүй байгаа .Угийн эмнэлэгт дургүй хүүхэд.

Худалдагч:Өө тийм үү? уг нь манайхаар өдөр болгон бүр удлаа гэхэд өдөр өнжөөд орж ирдэг болохоор нь гайхаад

Жүнэгийн аав: Харин тиймээ ,тэгээд л надаас будаг аваад ирээч гэж гуйсан юм. Зурах дуртайг нь та мэднэ биздээ.

"Glare" /Засаж Байгаа/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora