Ok , poate ca nu era asa de rau ca a venit Nagisa ! Sau asa credeam pana sa ajung in camera si sa il vad pe Nagisa aruncand toate hainele mele din dulap spunand :- Nu. , Nup , nup ..... Nu , nici asta !!
-Nagisaaaaaa , ce in numele lui dumnezeu faci ???il intreb fugind spre el .
-Iti caut o haina potrivita , dar vad ca nu ai nici una !!! Imi raspunde . Am o idee , hai sa mergem sa iti cumparam !!!
-Nu , Nagisa ,.... E ok si cu cele pe care le am !! Il prind de mana si il linistesc .Obisnuiam sa cred ca eu sunt persoana dinamica , zambareata si neindemanatica , asta pana cand l-am intalnit pe Nagisa .
- Stiu ! Striga el din toti plamanii . O sa incepem cu machiajul si cu parul !!!
- ok , doar te rog , Nagisa , nu ma face sa arat ca un zombii calcat de masina !!! Il avertizez in timp ce imi strangeam bluzele aruncate inclusiv pe bec .Nagisa fuge in baie si aduce fardurile . La un moment dat il vad intrend pe usa cu bratele pline ba de oje , ba de farduri , rimel , blush , ruj , creion de ochi etc . La un moment dat , vad ca ii pica din mana mai multe chestii pe drum .
- Nagisa , e covor nou si iti pica toate lucrurile !!! Spun incepand sa ma enervez .
- Oh , da ! Spune Nagisa si in loc sa le stranga , le pune si pe celelalte pe covor si le strange pe cele scapate .
-Aaaaaaaaa, Nagisaaaa ,covorul ! Urlu si fug spre el ca sa iau de pe jos fardurile .
- Te rog , Nagisa , nu mai fa mizerie ! Il implor eu pe Nagisa .Atunci el ma ia de mana si ma trenteste pe scaun .
- Ooo....keeeeeei , sa incepem machiajul ! Spune Nagisa entuziasmat .
- Nagisa esti sigur ca stii cum sa machiezi o fata ? Il intreb cam nesigura pe subiectul asta .
- Sigur ca da , o machiam mereu pe sora prietenului meu !!! Spune el triumfator
- Siii , cati ani avea , ammm , sora prietenului tau ? Il intreb .
- Cinci ani si jumate ! Imi spune el .Oh , doamne , speram sa trec cu bine de seara asta .
- Ok atunci , ma bazez pe tine ! Ii spun eu lui Nagisa .
Nagisa imi spune sa inchid ochii deoarece avea sa ma fardeze . Cand imi pune fardul pe ochi , parca simteam ca are o textura mai groasa , dar nu am bagat in seama . Dupa care simt ca ma face pe buze , apoi linia ochilor si apoi blushul .
- Ga-taaaaaa ! Spune Nagisa triumfator .
Era bine ca deja era gata , deoarece in 2 ore urma sa vina Haru .Ma ridic si ma duc la oglinda . Cand ajung acolo credeam ca o sa tip .
Pe ochi aveam ruj , in loc de eyeliner era marker permanent , pe buze aveam rimel si fard de ochi , iar pe frunte blush rosu . Simteam ca ametesc si am picat pe spate ....
Atunci Nagisa a inceput sa fuga de colo colo in loc sa ma ajute sa ma ridic . Il vad ca fuge la baie si in 2 secunde se intoarce cu galeata de la mopul cu care spalam afara dupa caine . Il vad ca o tine deasupra mea si vreau sa tip cand apa cu mizerie si spuma se varsa peste fata mea . Incep sa tip si aud o trosnitura , era parchetul care incepea sa se umfle puscand . Ma ridic repede si fug in baie ca sa aduc servetele , insa nu gasesc , iar prosoape nu puteam folosi , asa ca fug in camera ii iau la Nagisa bluza de pe el si o arunc peste baltoaca . Cand termin de sters o arunc in chiuveta .- Chiar trebuia sa imi iei bluza ? Ma intreaba Nagisa .
- Pai avand in vedera ca toata asta e vina ta , da ! Ii raspund furioasa .In orice caz nu aveam timp sa ma spal pe fata asa ca ma hotarasc sa imi fac parul inainte , dar ca de obicei Nagisa nu ma lasa si vrea sa il faca el asa ca il las , logic . La un loment dat simt ceva ciudat . In loc sa imi faca parul Nagisa mi-l aduna sus , il leaga cu clame si fuge in celalalt capat al camerei . Cand il vad ca se intoarce avea ceva negru in mana , eu credeam ca era un elastic asa ca ma intorc cu spatele la el ca sa continue . Parul imi era gata , asa ca m-am dus la oglinda si cand am ajuns acolo vad ca in loc de elastic am in par un microfon . Fug repede in celalalt capat al camerei si vad ca , cablul de la microfon e taiat . Deci asta facuse Nagisa cu foarfeca .
Efectiv imi venea sa vomit . Fug la baie si incerc sa imi dau jos microfonul din par dar ramane incalcit , stunci incep sa imi spal machiajul insa rimelul de pe buze si markerul de pe ochi nu se duc jos . Cand ma intorc in camera il vad pe Nagisa ca imi taia perdelele .- AAAAAAAAAAAAAAA ! Tip in timp ce ii retez foarfeca din mana . Ce vrei sa faci ???
- Voiam sa iti fac niste haine noi ! Imi spune el cu zambetul pe buze .
- Nu , gata Nagisa , fara haine , fara machiaj , tu doar stai si......Si exact cand vreau sa termin de vorbit Nagisa imi indeasa bucata de perdea pe cap in loc de bluza . Eu incerc sa mi-o dau jos , dar Nagisa o trage inapoi .
- Nuuuuuu! Strig eu
- Daaaaaaa! Striga Nagisa
-Nu
- Da
- Nu
- Da
- Nu
- Da
- Nu
- Nu
- Da ! Si ma incurc si spun eu da .
- Of Nagisa ....! Ma vait eu .Si in timp ce vorbeam cineva suna la usa si eu fug pe scari in jos . Aveam parul cu microfonul incalcit in el lasat intr-o parte , markerul curs pe ochi de la apa , o perdea pe mine si camera un dezastru .
Cand ajung jos deschid usa si il vad pe Haru care acum se uita socat , cu ochi mari si gura deschisa la mine .- Meldy ......, ce in numele lui dumnezeu ai facut ?
Atunci il vede pe Nagisa topaind in spatele meu de pe scari .
- Oh , vad ce s-a intamplat . Isi raspunde el singur .
In acel moment Nagisa tinea un tub deasupra capului meu .- Si acum fixativ ! Spune el vesel .
Insa din tub iese ceva alb care ramane lipit de par . Era frisca . Incep sa urlu si ma intorc pocnindu-l pe Nagisa peste fata . Speram ca seara asta sa nu fie asa . Ce putea fi mai rau pe sfantul pamant ? Arunci aud un zgomot puternic si urc repede scarile sa vad ce se intamplase . Cand ajung sus vad ca dulapul meu cu haine cazuse , deoarece Nagisa scapase dupa el toate vazele de flori care pana atuncea obisnuiau sa stea pe el . Minunat , acum trebuia sa fac curat mai ales ca era si Haru aici ! Ce urma sa ma fac ...???
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A.N ( Nu mai pot , mi-au amortit degetele si si creierul !!! Cred ca mi-am epuizat toate fazele amuzante care le puteam avea in cap , da nu ii nimic ca mai imi vin mie !!! 😘😘😂😂 )
CITEȘTI
Final competition
FanfictionDupa o vara lunga , mult antrenament si multa distractie , clubul Iwatobi inca nu a gasit noi membrii . Cu toate ca eforturile foarte mari de a aduce noi inotatori au dat gres , poate ca totusi nu au fost inutile . Cine si-ar fi putut...