Era asa de greu sa faci pizza . Cu toate ca siteul nu spunea acelasi lucru .
Toate au mers prost in ziua asta . Nu mai stiam ce sa fac , nu puteam sa merg cu o uniforma de baiat la scoala . Voiam sa ma arunc in apa , sa inot si sa uit de toate problemele . Cand brusc mi-a venit o idee . Aveam sa ma furisez afara din casa si sa merg la clubul de inot . In plus la ora asta ar fi trebuit sa mearga Makoto acasa , avand in vedera ca ne sfatuisem ca in fiecare seara sa ramana unul dintre noi la bazin , ca sa mai stea de paza .
Deodata am inceput sa am emotii . Nu stiam de ce , insa am fugit pe scari in sus lasand pe masa aluatul pe care il incepusem . Imi iau repede o sacosa , vrand sa imi pun un costum de baie si un prosop , cand il vad pe Takumi urcand scarile . Asa ca las sacosa jos si iau plasa cu gunoi prefacandu-ma ca vreau sa il arunc afara .
Trec in viteza pe langa Takumi fara sa ii spun nimic . Ajung in hol , ma incalt si trag un hanorac pe mine . Cand ies afara , era deja intuneric si frig . Incep si incet incet ma trezesc alergand cu toata viteza pe care o aveam . Inima imi sarea in piept , lasandu-ma fara rasuflare . Insa eu tot continuam sa alerg . La un moment dat , dupa mult alergat , ajung in fata clubului de inot . Imi scot cheia pe care o aveam mereu la mine si o potrivesc in usa . Ma mai uit odata la club . Parea asa de pustiu . Imi iau gandul si intru . Inauntru era liniste , insemna ca Makoto plecase deja acasa . Ma indrept spre bazin . Cand ajung in fata usii , pun mana pe ea si o deschid incet . Intru si vad bazinul stralucind in lumina lunii . Incercam sa ma bucur cat mai mult de acel moment , cand aud un zgomot in spatele meu. Ma intorc repede si vad o persoana inalta apropiinduse de mine . Probabil ca si ea era la fel de socata sa ma vada aici deoarece se oprise in usa , iar eu nu puteam sa ii identific fata .
Cand aud :- Meldy ? Tu esti ? Ma intreaba o voce familiara .
- D.....da ! Da tu cine esti ? Intreb eu umpic speriata .
- Rin ......... Matsuoka Rin ! De la Samezuka , ai uitat ? Ma intreaba el .
Stau umpic sa ma gandesc apoi imi apare in cap imaginea unui baiat inalt cu parul pana la umeri si cu ochi visinii .
- D.....da , te mai tin min...... . Si nu apuc sa imi termin propozitia ca auzim alti pasi venind incoace . Firar , trebuia sa fie Makoto care se pare ca nu plecase inca .
Deodata il vad pe Rin ca vine cu viteza spre mine , ma prinde de sold si amandoi cadem in bazin . Eu inca confuza ma prind de tricoul ud al lui Rin . Deoarece eu nu ajungeam pe fundul bazinului . La un moment dat ii simt mana lui Rin inconjurandu-mi talia si tragandu-ma mai aproape de el . Ne strangem amandoi la coltul bazinului . Makoto era cu lanterna , plimbandu-se de colo colo . Eu neavand ce sa fac ma ghemuiesc la pieptul lui Rin . Ma cuprinde o stare de caldura si de liniste in acelasi timp , stand in bratele lui Rin . Incepeam sa ma topesc toata si inima imi batea tare . Cand nu mai vedem lumina si auzim pasi departandu-se , iesim amandoi din bazin . Inca ma clatinam pe picioare si imi recuperasem cu greu echilibrul . Imi intorc privirea deoarece rosisem . Il vad pe Rin ca iese din incapere si mai apoi se intoarce cu o geaca , care o pune pe mine .- Poart-o tu , altfel o sa racesti . Imi spune el calm .
- M..... multumesc . Spun eu balbaindu-ma si tremurand toata .
- E..eu cred ca voi pleca . Spun si mai incet , mai mult ca o soapta , iesind pe usa .Imi trag gluga de la geaca lui Rin pe cap si incep sa alerg spre casa . Incerc si eu o data sa vin la bazin pentru a imi lua grijile si bineinteles ca si acolo trebuie sa se intample ceva . Fara sa imi dau seama vad ca am ajuns in fata casei . Sun la sonerie si in mai putin de doua secunde il vad pe Takimi in usa , holbandu-se la mine .
- Ce in numele lui dumnezeu ai facut ? Credeam ca esti in camera ta . Spune el ingrijorat .
Voiam sa ii raspund , insa ma opresc cu juma de gura deschisa si nu spun nimic inca aceam un nod in gat asa ca doar intru pe langa el si merg pe scari in sus spre camera mea .
Time skip
Dupa ce ma usuc si ma imbrac in pijama , ma trantesc in patul moale . Pun capul pe perina , obosita . Cand un gand imi vine in minte .
Oare chiar aveam sentimente pentru Rin ?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A.N ( O sa incerc sa postez in fiecare saptamana de acum incolo . In orice caz sper ca va placut capitolul acesta )
CITEȘTI
Final competition
FanfictionDupa o vara lunga , mult antrenament si multa distractie , clubul Iwatobi inca nu a gasit noi membrii . Cu toate ca eforturile foarte mari de a aduce noi inotatori au dat gres , poate ca totusi nu au fost inutile . Cine si-ar fi putut...