Acum ca nu mai aveam maioneza in par , trebuia sa imi pregatesc hainele . Merg spre camera cand il vad pe Takumi urcand scarile ranjind .- Stiu ce ai facut Takumi ! Imi spun in minte . Insa el asta voia , sa ma duc la el si sa ma crizez , asa ca l-am lasat in pace si l-am ocolit in drumul meu spre camera .
Cand trec de el , ma asteptam sa vad cat de socat era , insa el se uita la mine si afiseaza un zambet malefic . Eu nestiind de ce , imi continui drumul , cand simt ceva agatinduma de picior .
Era o ata legata de Takumi ca sa ma impiedic in ea . Cand ajung sa fiu una cu pamantul , Takumi incepe si rade . Eu stau imbufnata pe jos si astept sa comenteze despre mine si neindemanarea mea , insa el spune doar atat :- Tch , succes , o sa ai nevoie ! Si pleaca inapoi in bucatarie .
Ma ridic si ma indrept spre camera , acolo domnea o mare dezordine , mai ales in dulapuri .Problema era ca parca nu aveam nicino haina potrivita pentru inceput de scoala
Adica stai , nu aveai voie sa porti nimic in afara de uniforma . A doua problema era ca nu imi gaseam unifirma .
Am iesit cu viteza luminii din camera si am tasnit spre baie unde erau hainele la uscat . Cand ajung acolo , vad ca hainele erau puse la uscat unule peste altele ( stilul Takumi ) , asa ca ma apuc si le arunc in spatele meu . Aratam ca o psiho care manca ciocolata pe ascuns . Hainele ajungeau la final si nici urma de uniforma. Le las pe jos si ies in graba din baie . Takumi venea cu inca un cos de haine ditamai . Asa ca inainte sa calc pe scari si sa fug jos imi dau seama ce am facut , insa era prea tarziu , aud o bufnitura si un : AAAAAAAAAAAAAAAAA mare . Takumi calcase pe haine si se impiedicase cazand si scapand hainele abia spalate pe geam afara .- Meldyyyyyyyyyyyy ! Urla el la mine . Ce ai facut ?
- Nu eu , pisica ! Spun in graba , timp in care imi vine o idee .Pisica noastra statea in casa doar iarna si de obicei era foarte jucausa . Asa ca am alergat spre cusca ei de afara . Se mai intampa uneori sa mai fure papuci de casa sau alte chestii . Cand ajung in fata custii , ma aplec si pun mana pe pisica , ea incepe si se alinta , insa eu nu aveam timpde asa ceva acum . Prind bine pisica si incerc sa o scot din cusca . Ea se prinde cu ghiarele de covorasul mic , asa ca incep sa trag mai tare . In final trag asa de tare incat mâta imi zboara din mana plonjand in chiuveta din spatele meu . Eu intru in cusca si acolo vad uniforma rupta . In acel moment imi venea sa arunc mata de pe balcon , insa daca murea nu mai aveam pe cine sa dau vina .
Am iesit furioasa din garaj si m-am indreptat spre Takumi . Trebuia sa aiba el o solutie pentru asta .Takumi era mereu ordonat asa ca uneori renunta sa ma mai convinga sa imi fac curat in dulap . Cand am ajuns in baie Takumi tocmai baga la spalat pentru a doua oara hainele care zburasera pe geam afara .- Takumi , ammmm ! Ma balbai eu si ii intind uniforma .
Takumi o ia in mana socat pregatit sa ma certe .
- Ce e asta Meldy ? Ma intreaba el .
- Pai stii , e vina pisicii si acum chiar vorvesc serios .
- Pai se pare ca trebuie sa iti gasim altceva cu care sa te duci la scoala . Spune el umpic ingrijorat .
- Stiu , am inca uniforma din a 8-a , pot sa ti-o dau tie ! Spune Takumi mandru de el .Ma uit la el umpic ingrijorata , adica stai asa , aveam sa port o uniforma de baiat ? Aaaaaaaaaah , de ce nu pot sa fiu si eu asa de ordonata ca si Takumi ?
Peste cateva minute il vad pe Takumi venind catre mine cu uniforma lui ( frumos impachetata , bineinteles ) in mana .
- Uite ! Uniforma pe care ai cerut-o ! Spune el cu un zambet malefic pe fata .
- Nu eu am cerut-o , soarta mi-a dat-o ! Spun si insfac uniforma urcand nervoasa scarile .Trebuia sa pregatesc deja cina deoarece ii promisesem lui Takumi ca voi gati eu azi , in urma unui pariu pe care il castigase el .
O data ce mi-am lasat uniforma in camera , merg in bucatarie , hotarata sa il impresionez pe Takumi cu talentul meu la gatit . Imi propusem sa fac pizza . Parea usor , sau cel putin asa spunea site-ul de gatit : pizza in 5 minute .
Mi-am scos ingredientele si m-am apucat de preparat aluatul .- Bun si acum puneeeem .... faina ! Spun eu in timp ce ma indrept spre dulap .
Iau faina si merg cu ea la masa . De obicei ma pricepeam la intins haine si alte chestii , sigur puteam si sa gatesc .....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A.N ( Gomene , gomene , gomene ! Chiar am crut sa postez , dar nu am apucat ! )
CITEȘTI
Final competition
FanfictionDupa o vara lunga , mult antrenament si multa distractie , clubul Iwatobi inca nu a gasit noi membrii . Cu toate ca eforturile foarte mari de a aduce noi inotatori au dat gres , poate ca totusi nu au fost inutile . Cine si-ar fi putut...