15. Bölüm

118 10 18
                                    

Multimedia: Yağız ve Alya

Yağız'ın söyledikleriyle şaşkınlıktan ağzı açık kalmıştı Alya'nın. Kalbi ise yerinden çıkacak gibi atıyordu. Sesini kulaklarında duyuyordu. Yağız biraz önce ona ne dediğinin farkında mıydı acaba? Onu sevdiğini söylemişti. Bu doğru olamazdı. Onun bir sevgilisi vardı. Beni sevmesi imkânsız diye düşündü Alya. Karşısında vereceği tepkiyi merakla bekleyen Yağız'a baktı ve sağ elini kaldırıp sağ yanağına sert bir tokat attı. Attığı tokatla içi cız etse de o bunu çoktan hak etmişti. Ağlamaya başladı. Yanağından usulca süzülen gözyaşlarını elinin tersiyle sildi. Yağız'ın da eli refleks olarak yanağına gitti. Alya'nın tokat atmasını hiç beklemediği suratındaki şaşkınlıktan belliydi.

"Yalan söyleme! Senin sevgilin var!"

diyerek tüm gücüyle bağırdı Alya. Ama sesi o kadar çaresiz ve acınacak halde çıkıyorduki o an daha da dayanacak gücü kalmamıştı. Sevdiği adamı başka bir kızla görmesi onu yıkmışken, şimdi de sevdiği adam karşısına geçmiş onu sevdiğini sôylüyordu.
Sevgilisi varken ona seni seviyorum demesi hiç de mantıklı değildi. Benimle oynuyor resmen diye düşündü Alya. Gözyaşlarını tutmak imkansızdı. Herşeye kabul ama duygularıyla oynanmasına tahammülü yoktu.

"Ne sevgilisi Alya?"

Yağız Alya'dan duyduğu cümleye şaşırmıştı. Neyden bahsediyordu Alya?

"Bilmiyormuş gibi yapmaktan vazgeç Yağız! Geçen gece seni bir kızla sahilde gördüm! Sarıldın o kıza, öptün onu!"

Alya Yağız'ın bu tavırlarından da sıkılmıştı. Hem ona seni seviyorum diyordu sevgilisi olduğu halde. Hem de bilmemezlikten geliyordu. Yağız'ı bunca sene tanıyamamışım diye düşündü. Şu an karşısındaki Yağız 14 senedir beraber büyüdüğü, tanıdığı Yağız değilmiş gibi geliyordu ona.

Yağız Alya'nın ne demek istediğini ilk olarak idrak edemese de sonradan anlamıştı. Anlaşılan Alya geçen gece Özge'yle birlikteyken sahil kenarında görmüştü onları ve her şeyi yanlış anlamıştı.

"Sen her şeyi yanlış anladın Alya"

Alya'nın Yağız'dan duyduğu şeylerle kafası karışmıştı. Ne demek her şeyi yanlış anlamıştı. Sarılıp öpmüştü işte o kızı, neresini yanlış anlayacaktı?

"Neyi yanlış anlamışım?"

Her şey apaçık ortadaydı işte. Yanlış anlaşılacak bir mesele de yoktu ki bunda. Cidden neydi bu Yağız'ın amacı?

Yağız artık sıkılmıştı bu oyundan zaten ortada oyunda kalmamıştı. Alya'ya anlatabilirdi her şeyi.

"Özge benim sevgilim değil, arkadaşım"

Yağız anlatmayı bırakmış Alya'nın vereceği tepkileri dikkatle inceliyordu. Onun için Alya'nın vereceği tepkiler ve ağzından çıkacak sözler önemliydi.

Alya ise Yağız'ın dediği şeye hiçbir tepki vermeden devam etmesini bekliyordu. Yağız'ın doğruyu söyleyip söylemediğini anlamaya da çalışıyordu bir yandan. Artık neye inanacağını bilemez olmuştu Alya. Yağız'ın o kızla arkadaşız demesine inanmalı mıydı?  Kafası şimdiden karışmıştı bile.

"Özge Doğu'da yaşıyordu. Okumak için buraya geldi. Ailesi de onu istemediği biriyle evlendirmek istiyor. Üstelik evleneceği kişide kan davalılarının oğluymuş. Anlayacağın kızı kurban olarak seçmişler. Özge'de bu evliliği istemediği için gelip benden yardım istedi. Onunla bir süre sevgiliymişiz gibi davranmamı istedi. İlk başlarda buna çok sıcak bakmasam da sonra kabul ettim. Tuğçe'ye de sordum ne yapmam gerektiğini. O da kabul etmem taraftarıydı. Sana bundan bahsetmemesini istedim çünkü sen o sırada hastanedeydin. Senin iyiliğini düşündüğüm için duymamanı istedim ama sen kendin görmüşsün zaten"

Kalbim Sana EmanetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin