"Πώς πάει η αναζήτηση βοηθού;" Ρώτησε ο Mycroft θέλοντας να ανοίξει συζήτηση μολονότι η φωνή του δε δήλωνε τίποτα μα αδιαφορία."Πώς ήθελες; Ο ένας είναι χειρότερος από τον άλλον. Άσε που ελάχιστοι έρχονται. Ποιος θα ήθελε να δουλεύει με εμένα;" απάντησε η Sherlock και έχωσε ένα χέρι στην τσέπη του παλτού της, αναμφίβολα ψάχνοντας τα τσιγάρα της. Γρύλισε όταν δεν βρήκε τίποτα.
Του έριξε ένα βλέμμα. Δεν χρειάστηκε να της πεις κάτι. Ήξερε εκείνος. Ωστόσο η απάντησή του την ξάφνιασε.
"Όχι."
Η Sherlock τον αγριοκοίταξε με όση πίκρα διέθετε. Ύστερα όμως ανέβασε ξανά τα μάτια της και του έριξε ένα βλέμμα περιφρόνησης.
"Ας είναι. Δεν τα θέλω τα τσιγάρα σου. Στο κάτω κάτω, το πολύ πολύ να είναι από εκείνα που δίνουν στα παιδιά."
Ο Mycroft την αγνόησε. Την κοίταξε μονάχα από πάνω ως κάτω και τότε παρατήρησε το κουμπί.
"Δεν σου έχω πει να μην κυκλοφορείς με σκισμένα κουμπιά; Φαίνεσαι σαν ζητιάνα έτσι."
"Να μην σε νοιάζει πώς φαίνομαι", τον εξέπληξε η Sherlock. "Δεν νομίζω ότι υπάρχει νόμος που απαγορεύει στους πολίτες να κυκλοφορούν με ξυλωμένο κουμπί."
"Μόνο και μόνο για να μην βλέπω αυτό το ντροπιαστικό θέαμα, την αδερφή μου να τριγυρνάει σαν αλήτισσα, ναι θα έφτιαχνα τέτοιον νόμο και θα τον ψήφιζα στο Κοινοβούλιο."
Η αυστηρή ματιά του αδερφού της θα τρομοκρατούσε και τρομοκράτη. Η μικρή όμως δεν ήταν τόσο ευαίσθητη. Ακόμα και αν ήταν, θα φρόντιζε να μην το δείχνει μπροστά του."Ας κάνεις ό,τι θες στο Κοινοβούλιο. Μόνο κανέναν πόλεμο μην ξεκινήσεις γιατί δεν θα βρίσκω ταξί να με πηγαίνει σπίτι." Τον ειρωνεύτηκε με όση αποδοκιμασία διέθετε.
Εισέπραξε άλλη μια δολοφονική ματιά, με το όνομά της πάνω.
"Αγαπητή μου αδερφή, ξεφεύγεις από το θέμα."
"Ποιο είναι όμως το θέμα, αγαπητέ μου αδερφέ;"
"Μα η εύρεση συνεργάτη και συγκατοίκου για σένα", αποκρίθηκε στεγνά ο Mycroft.
"Όλοι άχρηστοι είναι. Όσοι έρχονται έρχονται απλά και μόνο για να δουν από κοντά αυτή τη σύμβουλο ντετέκτιβ. Οι περισσότεροι είναι φοιτητές. Άλλοι δεν έχουν καν σπουδάσει. Άλλοι είναι άνεργοι. Δεν ξέρουν πού τους πάνε τα τέσσερα, Mycroft. Το μόνο που θέλουν είναι να μοιραστούν μια στέγη και να πληρώνουν λιγότερο νοίκι." Ομολόγησε με πικρία και απέχθεια η μικρότερη Holmes.
YOU ARE READING
Holmes {Cover By insantiable}
Mystery / ThrillerΓνωρίστε την Sherlock Holmes. Μόνο αυτό νομίζω είναι αρκετό. Εύχομαι να σας αρέσει. ~~Εκδόθηκε:7/11/2016~~ ~~~Ξεκινά:16/12/2016~~~