Karakter Tanıtımı

70 6 1
                                    

Karakter Tanıtımı 🌿

Hayal SÖZERİ : Sözeri Kolejinin sahibinin kızı. İnsanlara karşı biraz soğuk ama tanıdıktan sonra içindeki deliyi çıkartanlardan, ikizi var Hazal adında ara sıra tartışsalarda birbirlerini çok seviyorlar. Eşyalarını paylaşmayı hiç sevmez kalbi daha önce biri yüzünden kırıldığı için kimseye kalbinin kapılarını açamıyor herkesede kolay kolay güvenemiyor. Her yemeği yer ama en sevdiği yemek soslu makarna. Çok güzel pastalar, kurabiyeler ve yemekler yapıyor. En sevdiği renk mavi ve siyah.
Bir köpeği ve bir kedisi var. Hayvanları çok seviyor. Annesi ve babasıyla arkadaş gibi. Eğer onu üzerseniz ve telafi edilecek bir şeyse kitap karşılığında sizinle barışabilir.

Güney DEMİREL : Sert karakteriyle ikiziyle oldukça zıtlar. Yumuşacık bir kalbi olsada dışarıya karşı hiç göstermez. Ne yaşarsa kendi içinde yaşar. Poyraz adında ikizi var. İkiside babalarıyla pek geçinemezler ama yinede birbirlerini severler. Anneleri her şeyden önce gelir. Kardeşlerine belli etmesede çok değer verir. Menemen yemeğine bayılır. Bir köpeği var. Herkese güvenmez hatta kimseye güvenmez belirli kişiler dışında. Kolay kolay aşık olmuyor. Yanındaki kızların hepsiylede bir günlük takılıyor o kadar. Sinirlerini kontrol edememe problemi var.

Hazal SÖZERİ : Hayal'in ikizi Hazal. Hazal hayal'in tersine yumuşacık kalbiyle herkesi sever. Herkesle geçinmeye çalışır. Çok yardım severdir. Büyüyünce huzur evleri ve dernekler açmak istiyor. Hayal'in yaptığı yemekleri çok seviyor ama kendi kurabiye dışında pekde bir şey yapamıyor. Bütün renkleri seviyor. Kalbinin kapılarını henüz kimseye açmamış. Gerçek aşkını bekliyor.

Poyraz DEMİREL : Güney'in ikizi Poyraz. Yumuşacık kalbini dışarıya karşı ara sıra gösterir. Kötü bi olay yaşadığında kimseyi yanında istemez ve bir şeyler kırarak rahatlar. Eşyalarını paylaşmayı pekte sevmez. Gerçek aşkı arar güney gibi tek günlük kızlarla takılmaz.

Kayla BOZYEL : Hayal ve hazal ile oldukça yakınlar birbirlerini kardeşi gibi görüyorlar. Anneleri ve babaları tanıştığı için küçüklükten beri arkadaşlar. Çok dobra. Ne görüyorsa direkt karşısındakine acımadan söylüyor. Daha önce bir kaç sevgilisi olmuş ama ayrılmışlar. Artık gerçek aşkının peşinde.

Öykü TAŞ : Hayal, hazal ve kaylanın en yakın arkadaşı. Yumuşacık kalbiyle hazal ile oldukça benziyorlar. Fiziği ile oldukça dikkat çekiyor. Öyle pek sevgilim olsun falan diyen tiplerdende değil gerçekten güvenebileceği biri olsun onu sevsin istiyor ama olmasada olur diyor. Hayallerle lise birde tanışmışlar. Aynı sınıfta oldukları için. Hoca öyküyü bir soruyu yapamadığı için azarlarken hayal araya girmiş ve hocayı okuldan kovmuş böylece büyük dostlukları olmuş.

Burak KARAYEL : Hazal'ların en yakın arkadaşlarından biri. Masmavi gözleriyle oldukça dikkat çekiyor. Daha önce hiç ciddi bir ilişkisi olmamış. Hep öylesine takılıyor. Hazal'larıda oldukça çok kıskanıyor. Kimseye kolay kolay güvenmiyor. Hazalların yan komşusu oldukları için küçüklükten beri tanışıyorlar.

Doruk KILIÇ : Kendi babasınında okulu var ama orayı sevmiyor babasıylada pek geçinemedikleri için hazalların okuluna gidiyor. Burakla çok yakınlar. Aynı öykü gibi lise birde tanışmışlar. Sevdiği kızın abisi okulun köşesinde bunu döverken burak görüyor ve doruğu kurtarıyor sonrada çok yakın oluyorlar. Çok sevecen ve şakacı biri yanındayken asla sıkılmazsınız tabii iğrenç espiriler yapmadıktan sonra.

Can ULAŞ : Hayal ve hazal'ın kuzeni çok iyi anlaşıyorlar ve aynı okulda okuyorlar. Çok sevecen bir kişiliğe sahip. Konu hazallar olunca canını bile ortaya koyar. Gerçek aşkın peşinde.

Ateş DENİZ : Güneylerle oldukça yakınlar küçüklükten beri tanışıyorlar. Çok sevecen bir kişiliğe sahip. Her kızla lay lay lom. Aşık olmayı pek düşünenlerden değil.

Çağrı KARA : Poyrazlarla çok yakın. Çok soğuk bir kişiliği var gülerken neredeyse hiç göremezsiniz yıllar önce annesini kaybetmiş ve böyle olmuş. Ve hiç bir zaman kız peşinde koşan biri değil.

Güneş ve feza : Güneylerin dayısının kızları hiç ayrılmazlar ve birbirlerini çok severler. Güneş ne kadar sıcakkanlıysa fezada öyledir ve çok sevecenlerdir yeni arkadaşlıklar edinmeyi çok severler tabii erkekler dışında çünkü güneyler erkek arkadaşları olunca direkt daldıkları için.

Barış ve Okan : Hazalların kuzenleri okan barış'tan 1 yaş büyük ve lise 4, hazallarla oldukça yakınlar ve birbirlerini çok seviyorlar.

Karakterleri daha belirlemedim baş karakterler az çok kafamda ama ikinci veya üçüncü bölümde fotoğraf paylaşacağım zaten.    Sevgilerimlee

Düşman AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin