8.Bölüm

1.4K 75 14
                                    

   =KLAUS=

            Bedeni halsiz düşünce dişlerimi boynundan çektim.Biraz fazla kanını içmiştim. Çabuk iyileşmesi için bileğimi ısıracakken her yer karanlık oldu.

                             =SABAH CAROLİNE=

          Gözlerimi açtığımda biraz halsizdim. Yanıma baktığımda onu görünce mutlu oldum hafifçe gülümsedim.Daha sonra aklıma dün akşam olanlar gelince gülümsemem bütün yüzüme yayıldı. Aslında canım yanmamıştı ama fazla kanımı içtiği için bayılmıştım.Yanağına bir öpücük kondurup yataktan kalktım. Banyoma ilerleyip ılık ve güzel bir duş aldım. Odaya geri dönüp dolabımdan diz üstü beyaz straplez belinin sol tarafında pembe bir çiçek olan elbisemi ve  beyaz gümüş rengi topuklu ayakkabılarımı alıp giyindim.  Alt kata inip mutfağıma girdim ve güzel bir kahvaltı hazırladım. Bardaklara biraz kan ve kırmızı şarap ekledim. Ardından odaya gittim. Klaus hala yüz üstü yatıyordu kafası yana dönüktü. Eğilip dudağını bir öpücük kondurdum. Kalkmadı bende seslenmeye başladım.

--Klaus hadi kalk.

--.....-sanki bir şeyler diyordu ama anlamıyordum-

 -Sen bilirsin Aşkım

      Diye yataktan kalktım. Klaus benim kalkmamla Klaus hemen ayağa kalktı çok terlemişti bir şey mi olmuştu acaba.

--Klaus iyi misin?

           Bana çok garip bakıyordu. Korkmuştum.

--İyiyim bir şey mi oldu Caroline.

--Hayır yemek hazır aşağıda bekliyorum.

--Pekala Aşkım.

             Alt kata indim. Masaya oturdum ve beklemeye başladım merdivenlerden ses gelince kafamı oraya çevirdiğimde Klaus bana gülümseyerek geliyordu bende gülümsedim.

--İyi misin?

--Evet ,biraz tuhaf hissediyorum ama iyiyim.

--Biraz kan içi iyi gelir.

--Sağ ol

             O kanından yudum alırken ben de ekmeğe bir şeyler sürüyordum. Tam ağzıma götürürken Klaus konuşmaya başladı.

--Caroline bana eskiden biri bana zarar verecek ama o kişi gelecekte karşıma çıkacakmış demiştin ya hatta annen sana ölmeden önce söyleyecekti.

--Evet hatta Kol beni kaçırdığı için söyleyemeden öldü.

--Şey Kol seni kaçırınca annen bana biriyle bağlanma büyüsü yaptı. Kim bilmiyordum ama dün öğrendim.

--Ciddi misin ? Sakın isim söyleme.

--Aşkım evet düşündüğün gibi o kişi sensin bana bir şey olsa sen ölmezdin çünkü ben ölümsüzüm ama sana bir şey olursa seni kaybetmemin cezası olarak ben de ölürüm.

--Çok akıllı bir annem vardı.

               Diyerek güldüm o ise ciddi bir tavır takındığını görünce yavaş yavaş somurtmaya başladım.

--Klaus kötü bir şeymiş gibi söyledin.

--Caroline anlamadın değil mi? Sen benim şuanda tek zaafımsın.

--Klaus anlamıyorum birlikte olmak istemiyor muydun al sana bir bahane.

--Bu bağı bozduracağız Aşkım.

--Kabul etmiyorum.

          Diyerek ayağı kalktım.

--Aşkım istesen de istemesen o bağı bozmak zorundayız.

ACI TESADÜF(Tesadüf Serisi 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin