Başak kuaförde oturmuş dergileri karıştırırken bir yandan da saçları boyanan arkadaşının heyecanlı suratını seyrediyordu.Uzun dalgalı saçlarını hafif kestirerek ahenk katmış sonrasında ise uçlarına ışıltılı sarı tonlarında renk katmalarını istemişti.Sabahtan eve gittiğinde kızın gardırobunda ne kadar giyilmeyecek kıyafet varsa hepsini seçmiş yok etmişti.Kahvaltı ettirmeden soluğu çarşı pazar gezerek mağazalarda alan kızlar en son durak yeri kuaförde konaklamışlardı.Allahtan akşama kızlarla güzel bir plan yapmışlardı. Bol bol eğlenecek sohbet edecek kafasını dinleyecekti.Gündemde olan haberleri fazlasıyla takip eden Başak kavuşamayan her aşık için kafasında çeşitli teoriler üretmeye başlamıştı ki ilk olarak abisi ve arkadaşını halletmeyi planlıyordu.
******* ********* ********* *****
Demirhan Cihanın dediklerinden sonra bütün cesaretiyle kızın karşısına geçip özür dilemeye onu ikna etmeye karar vermişti.Geldiği evin bahçesine girdiğinde bahçede çiçeklerin arasında topraklarla ilgilenen Nihanı gördüğünde uzaktan izlemeyi tercih etti. Elindeki ufak kazmayı toprağa sinirle vurduğunda istemsizce güldü genç adam..Kesinlikle onu beynime vurduğunu hayal ediyor diye düşündüğünde yavaşça yanına doğru ilerledi.Nihan can sıkıntısını gidermek için annesinin en sevdiği çiçekleri aldırtmış bahçenin dört bir yanına ekmeye çalışıyordu.Toprağı kazdıkça karşısında Demirhan varmışçasına sinirini çıkartıyordu. Sözde rahatlamak negatif enerjisini salmak için topraklarla ilgileniyordu lakin bu fikri kim ortaya atmışsa Nihanda işe yaramadığı çok açıktı..
Kendini işine kaptırmış çiçekleri kasadan çıkartıp toprağa bıraktığı sırada güneşinin kesildiğinin farkına varan kız kafasını kaldırıp baktığında Demirhanın bakışlarıyla karşılaştı.Harika diye ağzının içinde mırıldanan Nihan hiç oralı olmadan elindeki işine devam etti.Demirhan kızın onu takmamasına derin bir iç çekerek karşısında eğilerek kasada duran çiçeklerden bir tane alarak kızın kazdığı alana bıraktı.Nihan adamın yaptığı hareket karşısında şaşkınlığını gizleyememişti.
“Yardıma ihtiyacım yoktu!” dediğinde gözlerine bakmamaya çalışan kız içten içe de heyecanını gizlemeye çalışıyordu.Demirhan kızın çemkirmesine kayıtsız kalmaya özen göstererek “Yardıma ihtiyacın olduğunu düşünmedim zaten.” diye cevap verdi..Adamda kıza hiç bakmadan işine odaklanmıştı.Nihan işini bırakıp adamı izlemeye başladı.Ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalışıyordu.
“Kendini affettirme peşindeysen boşuna çırpınma Demirhan!” Nihan adamın pişkin pişkin karşısında ona yaranma çabalarına dayanamamıştı.Demir sakin tuttuğu sesiyle“Öyle bir amacım yok!” derken genç kız içinden sende neler düşünüyordun! Bak gör işte adamın umrunda bile değilsin! diye içinden sayıyordu.
“Tabi ya! Neden olsun ki!” elindeki toprağı sinirle boş olan yerleri doldururken Demir kızın elini tutup durdu.Nihan elini tutan Demire baktığında “Ben ne yapmışım Nihan? İzinsiz öptüğüm için evet pişmanım ama seni öptüğüm için pişman değilim! Dikkatini çekerim izinsiz olduğu için bu pişmanlığım! İstedim ve yaptım! Bu özür gerektiren bir durum değil!”adamın dedikleriyle ufak çapta şok yaşamasına engel olamamıştı.Elindekileri yere atıp ayağa kalktığında Demirde ayağa kalkıp karşısına dikilmişti.
“Hala anlamıyorsun değil mi? Neden pişman olduğunu bile bilmiyorsun.Sırf ilk öpücüğümü hırs uğruna beni susturmak adına benden çaldığın için vicdan azabı çekiyorsun.Ötesi yok! Ama için rahat olsun Demirhan benim için bir anlam ifade eden bir öpücük değildi! Herkese aynı muameleyi yapan bir çapkın tarafından ZORLA alınmış bir öpücüktü fazlası değil!”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDA VURGUNU
Novela JuvenilOnlar Sevdaya mahkum yüreklerin kahramanlarıydılar! "Her kalbin vurgun olduğu bir sevdası vardır.. Onların da vardı.." İlk hikayem Kaderimin Peşinde'nin kahramanlarının evlatları ve onların dostlukları yer alır.Kurgu olarak bağımsızdır.. Her kalbin...