Κεφάλαιο 3

15 0 0
                                    

Ουφ. Τελείωσε το "καυγαδάκι" επιτέλους. Παρατηρώ το διώροφο σπίτι μου που τον τελευταίο καιρό έχει μετατραπεί σε πεδίο μάχης με τους δύο ορόφους να χωρίζονται με κάτι σαν "Σινικό Τοίχος του Μίσους" θα έλεγα. Χμμμ τέλεια. Ο μπαμπάς μου κάτω και η μαμά μου πάνω για άλλη μια φορά.

Ανεβαίνω διστακτικά τις σκάλες, σαν κάποιος δολοφόνος να με περιμένει στο τέλος τους. Αλλά όχι. Κανένας δολοφόνος. Καμία μαμά επίσης. Θα πήγε καμιά βόλτα, δεν την αδικώ.

Ωπ. Ο καθρέφτης του σαλονιού. Χριστέ μου, πώς είμαι έτσι; Για μπάνιο γρήγορα Ευάκι!!!

Μετά από ένα ανακουφιστικό 2ωρο μπάνιο και αφού εξάντλησα κάθε απόθεμα ζεστού νερού, νομίζω πως είναι ώρα να βγω επιτέλους. Άντε μωρή τεμπέλα, βγες!!!  Υποσυνείδητο σκάσε.

Η μαμά μου ακόμα δε γύρισε... Τι να έγινε πάλι μεταξύ τους; Ίσως δεν έπρεπε να φύγω. Ίσως έπρεπε να ακούσω τη συζήτησή τους, να τους βοηθήσω. Ίσως κάτι να έβγαινε από αυτό. Ίσως.

Αχ κρεβάτι μου πόσο μου έλειψες!  Ωωω κι εσύ μου έλειψες γλυκό μου λάπτοπ, μην παραπονιέσαι!  Ώρα να λιώσω στο Dr.House. Τι επικό Σαββατόβραδο!

-------------------------------------------------

Μετά από 4 επεισόδια και 2 υπερβολικά πολύ πρησμένα μάτια, αποφασίζω να κλείσω το λάπτοπ. Νομίζατε πώς θα κοιμηθώ ε;; Νοτ. Κινητό και Facebook. Τίποτα ενδιαφέρον. Instagram; Μμμ. Η Κωνσταντίνα παραπονιέται για την 3η λυκείου και το διάβασμα, η Νάντια ανεβάζει φωτογραφίες από χθες στίς οποίες Ω ΘΕΕ ΜΟΥ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΕΤΣΙ και ο Δημήτρης μας δείχνει πόσο λατρεύει το μπάσκετ με φίλους...ή μάλλον με έναν φίλο. Τον Μιχάλη. Ο οποίος δείχνει αρκετά όμορφος από την οπτική γωνία που είναι τραβηγμένη η φωτογραφία.... Βασικά από όλες τις οπτικές είναι όμορφος και...Γη καλεί Εύα, τι είναι αυτά που λες;;;  Αχ, τι λέω, ούτε εγώ δεν ξέρω...

Τόσο κοντά...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora