3.

365 30 1
                                    

Ups...bezva Marinette, zase jsi to zvorala. Kocour v téhle chvíli vypadal vyděšeně. ,,Počkat a co Marinette?'' Nejistě jsem se na něj podívala. Pak jsem ale nejistý pohled vyměnila za podezíravý. ,,T-ty ji znáš?'' ,,No, ne tak docela, ale ano. Přeci u zlolustrátora si mi ji představila.'' Jejda...TRAPAS!!! Jen jsem přikývla. ,,Dobře, ale teď do akce.'' Udělal stejně jako já bojový postoj a zaútočily jsme. Chytila jsem akumu a odešla. Ani nechci mluvit o tom, že na konci boje mi chtěl dát kocour vy víte co že jo, protože já na to fakt nechci myslet. Fuj. Zvedá se mi kufr. A to ještě nemluvím o Chloé. Ta po mě chtěla: autogram, dovolenou, fotky, zjistit mou identitu atd. Skočila jsem někam za roh a transformovala jsem se zpátky na Marinette. Pak jsem vykročila domů, jako kdyby se nic nestalo. Jenomže asi dva metry od té uličky jsem spadla na zem z hlasitým siknutím. ,,Au!'' Zase ta noha!!! Nějak jsem dokulhala domů. ,,Ježiši Marinette, co se stalo, jak se stalo cotocs...'' ,,Mami,mami! Dobrý, jen mě paní 'úžasná' kopla do nohy.'' Mamka se zatvářila ustaraně, ale pak mě bez jakýchkoliv řečí odnesla nahoru. ,,Tikki, myslíš, že mě má Adrien rád?'' Zamyslela jsem se a podívala jsem se na jeho fotografii. ,,Já osobně si myslím, že Adrien tě miluje, ale že o tom ještě moc neví,'' eee, tak to nechápu. Naznačila jsem jí to pohledem. ,,No, tak jinak. Miluje tě svým způsobem.'' ,,A jak si můžeš být tak jistá?'' ,,Nevím. Prostě to cítím.'' Na tváři se mi usadil veliký úsměv. ,,Díky Tikki.''

Ale, co když se Tikki mýlí? No

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ale, co když se Tikki mýlí? No...určitě. Proč by se Adrien Agreste zahazoval se mnou. S obyčejnou Marinette Dupain-Chang? No, když nepočítám berušku. ,,Asi bysme měly jít spát.'' Navrhla Tikki. ,,Jasně.''

Sen:
Jdu do školy. ,,Ahoj Alyo.'' Pozdravím Alyu, která na mě čeká před školou. ,,Čau kočko, jak je?'' ,,Jo, docela fajn.'' Uvidíme bílou limuzínu a z ní vystoupí slavný model Adrien Agreste. ,,Ahoj holky.'' ,,Ahoj Adriene.'' Pozdraví Alya. ,,A-a-aho-oj A-a-adrien-ne.'' Odpovím já. Adrien se na mě otočí. ,,Můžu s tebou mluvit o samotě Marinette prosím?'' ,,J-j-jistě.'' Jedme na chodbu. ,,M-marinette, já...já tě...M-m-miluju.'' Překvapeně se na něj podíval. ,,J-já tebe t-taky.'' Přiblížil se ke mě a políbil mě.
The end.
Probudím se ,,NÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ!!!!!!!!!'' zakřičím snad na celou Paříž a mrsknu sebou na polštář. ,,Co se stalo Marinette?'' Zeptala se mě Tikki

 ,,Co se stalo Marinette?'' Zeptala se mě Tikki

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Radši se ani neptej.'' Zamumlala jsem do polštáře. ,,No tak Mar...jejda, Marinette, neměla bys jít do školy? Je za 10 minut 8:00.'' Vylezla jsem z postele ,,Do prkýnka!!!''

MariChatKde žijí příběhy. Začni objevovat