O Geri Dönüyor

48 3 0
                                    

Yamtar sabah kalktığında Mehmet'in yerinde olmadığını görünce endişelendi ve aramaya koyuldu oysaki Mehmet gölde okla balık avlıyordu. Onu yanına çağırdığını ve bu güne kadar gerek silah gerekse dövüş olarak ne gördüyse kendisine uygulmasını söyledi. Ve Mehmete bir kılıç verip ona saldırmasını istedi, kılıç müsabakası ilk başlarda başa baş gitsede işin piri olan Yamtar bu mücadeleyi kazanmıştı, sonrasında ise yumruk yumruğa mücadele başlamış, Yamtar kendini zorlamadığı anlarda Mehmet üstün gelmeye başlamış ancak; Yamtar ipleri eline almayı başlayınca Mehmet yanında işe daha yeni başlamış bir acemi gibi kalmıştı, Yamtar işin psikolojik tarafıylada saldırmaya başlamış ve kahramanımızı aşağılamıştı adeta. Mehmet ise durmadan saldırmaya devam etmiş ve sonunda Yamtar hafif bir şekilde attığı han yumruğuyla kahramanımızın omzunu çıkarmıştı. Ve sonra da alaycı bir şekilde acılar içinde yerde yatan kahramanımıza  bu işe layık olmadığını ve ona öğretmeyi bırakacağını söylemiş ve arkasını dönmüştü. Arkasına dönüp ilk adımı attığı anda bir hareketlenme sesi duymuştu. Arkasına dönüp baktığında ise Mehmet ayağa kalkmıştı ama Yamtar onun sadece bedenen öğrencisi olduğunu anlamıştı. Gözleri yine kızarmış ve derin nefeslerle adeta bir canavara dönüşmüştü. Yamtar'ın bundan haberi olmadığı için anlam verememişti. Ve sonrasında Mehmet bir atakla Yamtar'a saldırmaya başlamıştı 9 sene önce Ersaguna saldırdığı gibi. Yamtar kahramanızın saldırılarını zar zor karşılıyordu, sonra ise onu şaşırtan bir olay oldu Mehmet Han Yumruğunu atmıştı, Yamtar engel olmak istesede bunu tamamen yapamamış ve sağ göğsünün üstüne darbeyi almıştı. Yamtar yaralanmıştı ancak öğrencisini durdurmak zorundaydı aksi halde ikiside büyük zarar görecekti. Yamtar tecrübesini kullanarak Mehmet'ten kurtulmuş ve kafasına sert bir şekilde vurarak onu bayıltmıştı. Sabah olduğundaysa bir misafirleri vardı Ersagun kahramanımızı almaya  gelmişti. Ersagunu karşısında gören Yamtar hemen dün geceden bahsetmiş, ona yarasını göstermişti. Ersagun Yamtarın daha önce sadece ustası tarafından yaralandığını biliyordu dün gece neler olmuştu. Ustasını nasıl bu şekilde yaralayabildiğini düşünürken Mehmet uyandı ve Ersagunu karşısında gördü, Ersagun ona eve dönüş vaktinin geldiğini; çünkü artık bir üniversite öğrencisi olduğunu söylemişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 25, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çağrılmış ÖlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin