- Všichni víme že Harry Nafoukl tetu Marge, takže je zbytečné to tu popisovat.
Když Harry nafoukl tetu Marge a utekl, Emma si všechny svoje věci dala do kabelky jejíž obsah byl zvětšen kouzlem a vydala se za ním...Chvíli seděli na chodníku a pak uviděla Tichošlápka (Siriuse Blacka v psí podobě). ,, Harry, myslím že by ses měl přes noc ubytovat v Děravém Kotli (hospoda v Příčné ulici), já si musím něco zařídit. Sejdeme se v Bradavicích a postarám se aby tě nevyloučili a nezatkli kvůli tetičce..." a natáhla ruku do silnice. Než stačil Harry cokoli říct, přiřítil se před ně modrý třípatrový autobus. Oto už se ale Emma nezajímala. Hned jak odjel, přišla k Tichošlápkovi a pošeptala mu ,, U Merlina co tady děláš? Nemyslíš že je to trochu nebezpečné potulovat se v blízkosti slavného Harryho Pottera? Siriusi kdyby tě našli!!!" a přitulila se k němu. On se přeměnil do své lidské podoby a objal ji. ,, Stejně se můžu ptát i já: co tady děláš? Já jsem se musel někam dostat a myslel jsem že když Harry neví co se děje v kouzelnickém světě, mohl bych mu všechno vysvětlit." a sevřel ji v objetí. Emma si neodpustila uchechtnutí. ,,Já jsem tady kvůli tobě!!! Abys neudělal nějakou kravinu a neběžel hned do Bradavic pro Petera...Brumbál mě o to požádal...a jak víš ten úkol co jsem celou dobu měla musím dokončit tady..prý mě bude potřeba.!" rozhněvala se.
,,Samozřejmě že si pro něj zajdu!! Zradil Jamese a Lily!!Hnusák!!!'' křičel. ,, I kdybych tě měla přivázat tak nepůjdeš...alespoň ne teď. Pořádně si to promysli a pak jednej..pomůžu ti to se neboj." uklidnila ho. ,, Chyběl jsi mě...móc." ,,Ty mě taky...bez tvého umění nitrozpytu na dálku bych v Azkabanu zešílel." vydechl. ,,Díky!" ,,To nejlepší přátelé dělají ne?" odpověděla. ,,A kam teď půjdeš? Kde jsi celou dobu přespával??" ,, Venku u popelnic...občas jsem našel přístřešek a nějaké zbytky jídla, nic extra.." zamyslel se. ,, To teda né!! Někam musíš jít...co do té jeskyně za Prasinkama?? Nosila bych ti tam jídlo." ,,Dobře, proč ne??" odpověděl otázkou. Emma tedy Siriuse chytla za ruku a přemístili se.
V jeskyni byla pěkná kosa a vlhko. Rozdělala oheň a vytáhla z kabelky dvě přikrývky, dva kabáty a svetry. Všechno si to na sebe oblékli a zakryli se přikrývkami.
Druhý den se v plášti vydala do Prasinek a koupila tam něco k jídlu pro sebe a pro Siriuse. Pak se ještě zastavila v krámku s Taškářovými kouzelnými předměty a v Medovém ráji. Akorát v poledne se vracela do jeskyně. Když se pak pořádně najedli, řekla mu Emma o tom že se bude muset zdržovat v Bradavicích. Taky že bude viditelná jen pro Harryho, jeho nejlepší kamarády a pro členy Fénixova řádu. Poté se bavili o tom co všechno se naučila a co o bjevila. Večer se uložila ke spánku, když už Sirius spal.
Druhý den ráno se nasnídali a domluvili se kdy za ním příště příjde, jelikož ten den bylo zahájení šk. roku a ona se měla vrátit zpět do Bradavic. Ještě upravila své tmavěhnědé vlasy, které jí sahaly až na lopatky a dala si trochu make-upu na tváře. Pak si oblékla černé džíny, modrobílé tričko a přes to modrou mikinu s kapucí. Oznámila Siriusovi že se vrátí za půl hodiny s jídlem a šla do Prasinek.
Kolem desáté hodiny se vracela s pecnem chleba, pečeným kuřetem a několika láhvemi s vodou, máslovým ležákem, nebo dýňovou šťávou. ,, Příjdu za 3 dny...tohle ti bude muset stačit. Ty láhve jsem ještě okecala, ale bylo by podezřelé kdybych si brala dva chleby nebo víc kuřat..." sedla si vedle Siriuse a zakryla se dekou. V jeskyni panovala příjemná atmosféra, oheň vesele plápolal a oni si povídali o časech kdy byli malí. Nakonec oba usnuli.
Když se Emma vzbudila bylo už 20:00. Probudila Siriuse a rozloučila se s ním. ,, Jak jsem říkala za tři dny se tady zastavím, ale teď už budu muset jít...Brumbál mě požádal že mám přijet ve 20:00 takže je čas... Ahoj Sirie..!" krátce ho objala a přemístila se....
Doufám že se líbila.
Budu ráda za komenty a votes.
YOU ARE READING
Emma
FanfictionAhoj, tohle je moje první Fanfikce. Mám tam určitě mnoho pravopisných chyb, tak mě prosím neukamenujte. Ještě musím upozornit že první kapitoly jsou celkem kostrbatě napsané, ale potom se to zlepší. ... S toutu Fanfikcí mi pomáhá moje nejlepší kam...