Najednou Emma stála před domem sestry, její nejlepší kamarádky v Zobí ulici...
Ráno bylo jasné a teplé takže by klidně mohla být celý den někde venku, to si však dovolit nemohla. Měla jasný cíl být v tomto domě s Harrym tak, aby o tom neměl nikdo ani tušení.
Pomocí kouzel se tedy přemístila do Harryho pokoje a přiskočila k němu. Ještě spal, nemohla však dopustit to že až se probudí začne křičet. Zakryla mu tedy rukou pusu a snažila se ho probudit.
,,Ahoj Harry, jsem Emma..Emma Bonettová. Ráda tě poznávám. A nemusíš se mě bát jsem čarodějka to ano ale jsem na Brumbálově straně."
Sklouzla mu rukou z úst a Harry se posadil. ,,C.. co tady děláte? Proč jste přišla zrovna ke mě?" ,,Přišla jsem na příkaz Brumbála...musím ti říct hodně věcí můžeš se jít dneska se mnou projít? A tykej mi prosím.." ,,Ven mě strýček asi pustí..no tak dobře..?." odpověděl zaraženě Harry.
Za hodinu už šli po pěšince vedoucí přes louku kousek za Kvikálkovem. Harry byl poněkud zaražený z této nečekané návštěvy a byl strašně zvědavý proč k němu Emma přišla a kdo vlastně je. ,,Můžeš mi prosím říct, jak si ráno slíbila kdo jsi a proč tu jsi?" odhodlal se konečně k otázce.
,,Dobře, začnu od úplného začátku a byla bych ráda kdybys mě nepřerušoval...je toho opravdu hodně a ty si zasloužíš vědět alespoň to hlavní. Pojď, sedni si vedle mě ." a ukázala na stinné místečko vedle sebe.
,, Začnu asi tím že otec byl mudla a matka čarodějka. A když mi byly 4 roky moji rodiče se začali hádat. Později (asi když mi bylo 10 let) se začaly hádky stupňovat a otec začal matku bít, což si jakožto čarodějka nenechala líbit. Měla jsem nejlepší kamarádku Lily Evansonovou - tvou mamku- a kamaráda Severuse Snapea - tvého profesora-(byli stejně staří jako já) ... vždy když se moji rodiče pohádali utekla jsem ven k potoku za Lilyiným domem, kde jsme se scházely.Lily měla ještě sestru která se jmenovala Petunie (tvoje teta), ta si však odmítala s námi hrát a neustále nám nadávala. Severus nám už od 7 let říkal něco o tom že existuje magie a že prý ji máme taky (vypozoroval to na nás) a že nám v 11 letech příjde dopis do školy v Bradavicích.
Skutečně se tak později stalo a najednou jsme stáli před profesorským stolem a čekali na to až uslyšíme své jméno a Moudrý klobouk nám řekne kolej. Já se dostala stejně jako Lily do Nebelvíru, zatím co Severus do Zmijozelu.
Byla s námi v koleji i taková divná čtveřice. Říkali si Pobertové a jeden z nich(James - tvůj otec) pořád nadbíhal Lily. Jednou jsme se s Severusem pohádaly a od té doby se s ním nebavily. Lily vůbec a já jen někdy prohodila pár slov.
V sedmém ročníku začala Lily chodit s Jamesem a až jsme dostudovali vzali se (pak ses narodil ty). Jak víš, později přišel Voldemort a my proti němu bojovali ...až ..." odmlčela se a z oka se jí vynořila slza. ,, Až jednou tvoje nic netušící rodiče zabil. Samozřejmě hned, jak jsem přišla k vám domů a zjistila co se děje, šla jsem za Brumbálem. Musím se přiznat že mi bylo trapně...Brumbál mi pošeptal pár slov ohledně toho že se budu někde hodně daleko a nepozorovaně učit. Tak jsem se přemístila. Posledních několik let jsem strávila tím že jsem se učila velice mocným magiím a stále jsem sílila. (můj úkol byl a stále je se stát nejmocnější čarodějkou a porazit Voldemorta...a zároveň ochránit tě)...
No... a tak jsem tady...Bumbál mě pomocí dopisu požádal že se mám vrátit už teď a dokonči úkol tady..-prý mě bude potřeba-..." a s těmito slovy si lehla na trávu a zavřela oči plné slz.,,Ou.. nevím co nato mám říct. Je to pro mě tak trochu šok, ale jsem rád že poznávám nejlepší kamarádku mé mamky." ozval se po chvilce Harry. ,, Ani se nedivím...taky nevím co bych na tvém místě teď řekla."
Zajímá mě jaký je Severus Profesor. Máš ho rád?? " řekla a otřela si slzy. ,, C?Co že?? Kd-kdo-o..okom to mluvíš? Profesor Snape je zlej!Nenávidí mě! Nenávidí celou Nebelvírskou kolej!! A pořád mě dává tresty, za každou pitomost a nádává na mého tátu.! Jak bych ho měl mít rád? " křičel málem Harry. ,, Ah...Ale vsadím se že ti nic špatného neudělal...máš oči po Lily..." povzdechla si a Harry se na ni zadíval jako na magora ,,Co mají moje oči co dělat s tím že mě Snape ještě nezabil?" ,, Vím že o něm víš hrozně málo, ale kdybych ti řekla všechno...neodpustil by mi to...Takže si musíš vystačit jen s tím že nenáviděl tvého tátu a bohužel ani neřeknu proč..." podívala se Harrymu do očí...Jakoby viděla Lily . ,, Ale nech si to pro sebe a tvé nejlepší přátele." ,, Dobře no...ale proč se ho pořád tak zastáváš a proč ses na něj ptala když jste se pohádali??" zeptal se Harry. ,, Totiž...to si nechám pro sebe...ještě před tím než se nám omluvil jsem mu odpustila, bohužel jsem byla pořád s Lily tak jsem mu to nestihla říct....bojím se jestli mě vezme alespoň za kamarádku a jestli se mnou potom všem bude mluvit..." sdělila mu utrápeně Emma. ,,Ah...no tak mi nic neříkej. A navrhuju lepší téma. Tohle se vyřeší až v Bradavicích ano?" ,, Nojo máš pravdu."
Harry se dozvěděl spoustu věcí o pobertech a jejich vtípcích, o škole a o jeho rodičích. Emma zase o tom co se stalo ve škole nového a různé jiné věci. Takovéhle příjemné chvíle ubíhají neobyčejně rychle a tak když se začalo stmívat, pomalu se vraceli domů.
Harry dostal od strýčka pěkný nářez a s prázdným žaludkem šel na horu do svého pokoje. Emma mu přeměnila týden starý chleba který měl schovaný na pořádnou večeři a potom šli spát.
...
Omlouvám se za gramatické chyby...
Tak jak to na vás působí teď?
Pořád si myslíte že chodila se Siriem?
YOU ARE READING
Emma
FanfictionAhoj, tohle je moje první Fanfikce. Mám tam určitě mnoho pravopisných chyb, tak mě prosím neukamenujte. Ještě musím upozornit že první kapitoly jsou celkem kostrbatě napsané, ale potom se to zlepší. ... S toutu Fanfikcí mi pomáhá moje nejlepší kam...