Dopisy

102 10 8
                                    

,,Konečně!...Sova!" zaradovala se Emma když uviděla sovu jak vlétá do její jeskyně. Měla krásně zlatošedá křídla, černé oči a bříško bílé. Dlouho se jí Brumbál neozval, vlastně naposledy před 23 dny, a tak dostala strach že se něco děje. Plná obav a zvědavosti přišla k sově, dala jí napít a vzala si dopis.

Ahoj Emmo,

omlouvám se že jsem dlouho nenapsal, ale měl jsem příliš povinností... Jak se ti daří? A co tvůj plán se Siriusem?? Doufám že se pořád zdokonaluješ, brzy tě budeme potřebovat.

S pozdravem

A. Brumbál

No moc jí toho teda nenapsal. A jak to myslel s tím že ji budou brzy potřebovat? Znamená to snad že se snad Lord Voldemord vrátil?

Na nic nečekala a pustila se do psaní odpovědi. Její vlasy jí přitom padaly do obličeje a máčely se v kalamáři. Když už byla konečně spokojená se svým výtvorem, pořádně si ho ještě pročetla.

Dobrý den Albusi,

jsem velice ráda že se nic nestalo...nebo snad ano?

Co myslíte tím že mě budete brzy potřebovat? Voldemort se vrátil? Ale já ještě nejsem připravená. Ještě ne.

Se Siriusem jsme se znatelně pohly a čekám že se co nejdřív dostane z toho zatracenýho Azkabanskýho vězení pryč!

Jinak se mám celkem dobře.

S pozdravem

Emma B.

Vstala a přivázala dopis sově na šedooranžovou nožku. Snad jí Brumbál odepíše co nejdřív.

I když soví pošta je pomalá a než sova doletí do Bradavic a zpátky, trvá to přibližně 18 dní, modlila se aby odpověď dostala co nejdříve. To že ji budou brzy potřebovat ji velice polekalo. Vždyť ani nestačila splnit své několikaleté poslání a už aby se vracela? To nepřicházelo v úvahu. O tom přemýšlela zbytek dne a bez večeře se uložila k neklidnému spánku plného obav.

Další 4 dny se nic neobvyklého (v podobě takového dopisu) nestalo. Jen stále trénovala svá už natolik silná kouzla že obyčejný Expelliarmus by omráčil několik kouzelníků. Každý den chodila do přírody kolem jeskyně a zkoušela si různé výpady a přemety, které už naprosto ovládala (v mudlovském světě se tomu říkalo "Gymnastika, Atletika a nějaké Judo, nebo Karate, nebo co..." . A zlepšovala své dovednosti s živly.

Živly- tuto dovednost objevila týden potom co se do toho místa dostala...takovou dovenost neměl žádný kouzelník ani čarodějka za posledních 122 let. A objevuje se vybranému kouzelníkovi/čarodějce až když je na dně.

Pátý den se stalo něco co naprosto nečekala. Ráno jí přišel dopis po fénixovi, už né tak úhledný na který byla zvyklá, ale jakoby ve spěchu načmáraný. Roztrhla obálku a pustila se do čtení.

Ahoj Emmo,

musíš se vrátit do Bradavic. Nečekal jsem že se vám ten útěk z Azkabanu podaří tak rychle, každopádně Sirius bude chtít určitě pomstít Lily a Jamese. Vím, že ještě nejsi u konce úkolu, který bys jinak měla hotový do 4 roků, ale musíš zpět. Budeš mít prostor ho dokončit v Bradavicích...

Psal jsem ti přece že dokud poslání nedokončíš neměla bys Siriuse nabádat k útěku. Musíš ho zklidnit a hlavně se nesmí dostat do Bradavic, jelikož si všichni myslí že je vrah a chce zabít Harryho, není to pro školu dobré.

Ještě než tento dopis spálíš a zabalíš si své věci, chci tě požádat jestli by ses na tento týden před koncem prázdnin nemohla zastavit za Harrym a udělat mu radost. Pak přijeď do Bradavic a budeš se moci seznámit s jeho kamarády. Nezapomeň se však zviditelnit jen Harrymu, jeho kamarádům a členům Fénixova řádu. Byla by katasrofa kdyby se o tobě dozvěděl někdo jiný.

S pozdravem

A. Brumbál

Když se dostala na konec dopisu, nezmohla se na jedinou "inteligentní" myšlenku. Došlo jí jen že dopis co před 4 dnama poslala si Brumbál nepřečetl. A taky to že Sirius utekl...konečně se dočkal...Mávnutím hůlky si tedy zabalila věci a zahladila stopy v jeskyni. A...přemístila se..

...

Ahoj...
První kapitola konečně na světě.
Mě osobně příjde celkem kostrbatě napsaná,

ale jsem líná ji celou přepisovat.

Co na to říkáte? A kdo by ste si tipli že je ta její kamarádka?

A odkud si myslíte že zná Siriuse?

EmmaWhere stories live. Discover now