Digelar God Choosen,King Of Visual dan pelbagai lagi gelaran hebat,Netizen Mengungkapkan Tiada Siapa Yang Boleh Mengalahkan Visual Dari L Infinite.
Diberi pelbagai pujian dari pelbagai pihak mengenai wajah kacaknya L Infinite telah mendapat sokongan dan pujian dari para netizen.Ramai peminat yang mengatakan walaupun terdapat ramai idola lelaki yang kacak pada zaman sekarang,namun mereka masih belum cukup mampu mengalahkan sang Raja Visual Infinite L.Netizen berkomen,'siapa yang mampu mengalahkan visual Infinite L?Wajahnya terlalu sempurna,hinggakan dia juga mempunyai fanboy paling ramai'.'Sehingga sekarang masih belum ada yang mampu merebut gelaran gelaran itu daripada L,dia adalah lelaki pilihan Tuhan dan dia juga adalah lelaki yang sempurna dikurniakan segalanya,wajahnya terlalu sempurna'.'Banyak idola lelaki kacak dari group Kpop yang telah bertanding untuk merebut gelaran dari L.BTS,BIGA BANG,EXO,SEVENTEEN dan banyak lagi namun sayang ciptaan yang dianugerahkan padanya terlalu sempurna.Wajahnya seperti sebuah lukisan sempurna dari sebuah komik manga'.Dia mempunyai mata yang cantik,wajahnha seperti karakter kartun manga,dia terlalu sempurna'.Tak lama dulu,beberapa buah kumpulan dikatakan turut bersaing bersama L bagi mendapatkan gelaran Visual Idola Lelaki Paling Kacak,namun tanpa disangka dengan mudahnya L berjaya menewaskan kesemua dari mereka.Walaupun Infinite kurang popular,namun tidak L.Dia mempunyai ramai peminat yang tak diketahui diseluruh dunia.
YOU ARE READING
EXO UPDATE
Non-FictionDaily updates about exo.. Koleksi Lawak2 EXO Just read if you want to know news about exo All about EXO YEAH #EXOL #WEAREONE