#153

26 2 0
                                    

Peminat Bahagia Melihat Interaksi Antara Exo Xiumin dan Infinite Dongwoo.

Percaya atau tidak,sebenarnya Exo Xiumin mempunyai seorang kenalan rapat diluar Exo iaitu Infinite Dongwoo.Dalam beberapa video yang dirakam,peminat pernah menangkap saat saat indah itu di kamera mereka.Melihatkan interaksi yang kelihatan gembira itu,peminat Exo dan Infinite mengungkapkan rasa bahagia apabila idola idola kesayangan mereka sebenarnya adalah sahabat rapat.Terdapat juga interkasi diantara member Infinite bersama member Exo yang lain namun interaksi antara Xiumin dan Dongwoo adalah yang paling menarik perhatian,kebahagiaan jelas kelihatan diwajah Xiumin setiap kali bersama Dongwoo.Ramai yang memberi komen.'Dongwoo dan Xiumin sangat comel ketika bersama,Xiumin sangat pendiam orangnya namun dia rapat dengan Dongwoo.Mungkin kerana sikap Dongwoo yang hyper active membuatkan Xiumin tertarik mendekatinya'.Pernahkah anda semua melihat interaksi antara Dongwoo dan Kris?Mereka sangat kelakar bersama.Hahaha'.'Dongwoo pernah berbual bersama member Exo yang lain disebuah acara sukan,lalu Luhan mendekati mereka dan Dongwoo menawarkan payung pada Luhan kerana waktu itu agak panas..Aigoo..'Tao dan Woohyun sangat rapat,mereka selalu bergurau dan ketawa bersama,Sunggyu dan Tao juga sangat comel..Aigoo...'.'L dan Lay sangat kekok ketika bersama,tapi Lay dilihat seperti berbual sendirian manakala L hanya tersenyum dan mengangguk..Aigoo..Comelnya mereka..Siapa sangka Exo dan Infinite adalah sangat rapat bukan?'.

EXO UPDATEWhere stories live. Discover now