#130

31 3 0
                                    

Infinite L Menunjukkan Ekspresi Marah Ketika Melakukan Persembahan,Inspirit Merasakan Ada Sesuatu Yang Tak Kena Dengan SBS Dan Infinite.

Infinite hadir diacara konsert yang dilangsungkan oleh SBS dengan lagu bertajuk bad,terdapat begitu ramai peminat yang hadir memberi sokongan namun apa yang menarik perhatian  adalah fancam yang dirakam oleh seorang fans di konsert tersebut.Video tersebut telah merakam salah seorang member Infinite iaitu L yang keluar keatas pentas dalam ekpresi wajah yang kelihatan marah tanpa senyuman diwajahnya.Sepanjang nyanyian juga dilihat L kelihatan seperti seorang yang mungkin akan mengamuk pada bila bila masa sahaja.Umum mengetahui akan sikap L yang terkenal dengan sikap penyabar dan keramahannya.Namun dalam fancam yang dilihat peminat merasakan pasti ada sesuatu yang dilakukan oleh SBS hingga menyebabkan L kelihatan sangat marah.L yang terkenal dengan sikap ramahnya itu kelihatan seperti tidak puas hati dan ekpresinya sangat dingin.Netizen berkata,ianya agak sukar untuk melihat L kelihatan seperti itu kerana dia hanya selalu tersenyum dihadapan peminat walau ketika melakukan persembahan.Dan pastinya jika anda ingin membuat L marah,ianya memerlukan usaha yang tinggi kerana L seorang yang penyabar,pendiam dan pemalu orangnya.Dan ketika diakhir persembahan juga,L dilihat membuka earphone ditelinganya dengan kasar dan dengan wajah yang sangat dingin.Namun ada juga peminat yang berkomen,walaupun L sedang marah namun dia tetap kelihatan kacak.Netizen turut berkomen.'SBS,anda sedang berhadapan dengan Infinite yang selalu sabar dengan segala layanan buruk awak pada mereka.Dan melihat L seperti itu,pastinya awak dalam bahaya'.

EXO UPDATEWhere stories live. Discover now