1.Bölüm

34 2 0
                                    

Not:kitapta yazar tarafından anlatım yapılacaktır.

Zara okulun ilk günü olduğu için erkenden kalkmış elini yüzünü yıkayıp üzerine siyah bir pantolon ve ince bir kazak geçirmişti.Saçı bukle bukle olduğundan joleyeyip salık bırakmıştı sonra aynasının karşısına geçip ince kuyruklu bir eyeliner çekip rımel sürmüştü makyaj yaptığı için zeytin gözleri daha belirgin hale gelmişti genç kız aynada kendini süzdükten sonra tebessüm etti.Ufak olan sırt çantasına not defteri,kalem,su,cüdanını koyup kahvaltı yapmak için aşşağıya inmişti annesi kızı için krep hazırlamıştı genç kız annesine sulu bir öpücük kondurup kahvaltısını yapmaya başlamıştı.Zara 12.sınıf öğrencisiydi masumdu,güzeldi,saftı ve bazı insanlar onun iyi kalpliliğini kullandığı için Zara kimseye kolay kolay güvenemiyordu.Okulda sadece bir tane arkadaşı vardı adı Azraydı.Azrada aynı Zara gibi güzel iyi kalpli bir kızdı.Bugün okulun ilk günü olduğundan Azra okula giderken Zarayıda alacaktı.Zara kahvaltısını bitirmiş masayı toplayı dişlerini fırçalamaya gitmişti o sırada zil çaldı, Zaranın annesi Derya hanım,Azranın geleceğini tahmin ederek kapıyı açmıştı Azra her zamanki gamzelerini ortaya çıkaracak bir şekilde tebessüm edip "Günaydın Derya Teyze" demişti Derya hanımda aynı içten tebessümüyle "Günaydın tatlım içeri gelsene Zara dişlerini fırçalamaya lavaboya gitmişti birazdan gelir" dedi.O sırada Zara çantasını sırtına alıp dış kapıya doğru ilerledi.Azra Zarayı görmeyle hemen sarılıp yanaklarını öpmüştü uzun bir süredir görüşemiyorlardı. Zaranın babası Murat bey işi dolayısıyla yazları farklı illere gidiyorlardı.Murat bey hem ailesini gezdiriyor hemde işlerini hallediyordu.Zaranın gözleri dolmuştu bu hayattaki tek arkadaşı olan Azraya çok düşkündü.Zara "Seni çok özlemişim şükürler olsun hasret bitti"dedi.Azrada "Aynen kardeşim bitti"dedi.İkiside kol kola girerek evden çıktılar.Evin karşısında Azranın babası Ahmet bey arabada kızları bekliyordu.Genç kızlar arabaya bindiğinde Zara "Günaydın Ahmet amca" dedi.Ahmet bey de "Günaydın Zaracım" dedi.Yol boyunca fazla konuşulmamıştı ve nihayet okula gelmişlerdi Ahmet bey okulun girişine gelince arabayı durdurup kızların inmesini beklemişti.Azra babasına görüşürüz diyerek Zarayla beraber okulun bahçesine doğru ilerlediler.Müdür bey her zaman ki gibi o sıkıcı konuşmasını yapmış,istiklal marşı okunmuş ve öğrenciler sınıflarına dağılmıştı.Zarayla Azra sınıflarına çıkmış en arka cam kenarına oturmuşlardı sağ tarafa Azra sol tarafada Zara oturmuştu.Müdür yardımcısı,meb in kitaplarını dağıtmaya başlamıştı o sırada sınıfa genç bir öğretmen girdi.Sınıftaki kızlar aşık olmuş edasıyla öğretmeni dikizliyordu.Zara öğretmeni incelemeye başlamıştı uzun boyu,bembeyaz teni, kahve rengine çalan saçları,bal renginde gözleri vardı.Araz öğretmen gerçekten yakışıklıydı.Müdür yardımcısı kitapları dağıttıktan sonra iyi dersler diyerek sınıftan ayrıldı.Araz öğretmen orta sıranın hizasına gelerek "Ben yeni edebiyat hocanız Araz Türk,bu yılı beraber geçireceyiz 12.sınıf olduğunuzdan dersleri dikkatle dinlemeniz,bol bol test çözmeniz gerekiyor.Bu süre zarfında sizlere yardımcı olacağım.Şimdi sırayla kendinizi tanıtın"dedi.Cam kenarından başlayarak öğrenciler kendilerini tanıttı sıra Zaraya geldiğinde asil bir şekilde "ilk olarak okulumuza hoşgeldiniz ben Zara Seçkin,buralıyım"demişti.Araz biraz garip hissetmişti nedense ama fazla üstelemeyip öğrencilerin isimleri öğrenmeye devam etti.

Bir Lise hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin