5.bölüm

10 2 0
                                    

Sabah saçını salaş bir şekilde topuz yaptı Zara bugün Azra da okula gelecekti bu yüzden bir miktar daha mutluydu.Rutin işlerini halledip okula gitti ve bahçede onu bekleyen Azra ya sarıldı.Sonra iki genç kız okul binasının içine girdiler.Zara hasta olmamıştı ama Araz hocasını merak ediyordu bu yüzden Azrayıda çekiştirerek öğretmenler odasına doğru gittiler o sırada karşı merdivenlerden hocası çıkıyordu "Araz hocaaammm"diyerek bağırdı genç kız afallayan hoca kafasını kaldırıp tanıdık sesin geldiği yöne doğru baktı tebessüm ederek "aa günaydın küçük hanım bu arada hasta olmamışsın'dedi.Zara "ahh evet lakin bakıyorumda sizde taş gibisiniz"tek kaşını kaldırınca Zara yanlış anlaşıldığını umaraktan "ayh hocam yani taş derken hasta olmamışsınız iyisiniz yani"diyerek toparladı.Araz kızın bu haline gülerek "anladım ben seni"diyerek kızı utandırıp odasına doğru ilerledi.Genç kız al yanaklı bir şekilde yanındaki arkadaşına baktı onunda hocadan kalır yanı yoktu Azra nerdeyse kahkaha atacaktı bu duruma ama Zaranın çok kötü cimdiğini bildiği için yanaklarını ısırarak kendini engelliyordu.

               ●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

Öğleden sonra olmuş ve ilk derse girilecekti ve Zaraların dersi edebiyattı.Genç kızın uykusu vardı ve kafasını sıraya gömerek uyumaya çalıştı.
Araz hocanın telefonu çalmıştı arayan numara gizliydi telefonu açıp "alo kimsin?"demişti karşı taraftaki ses "ayyy Arazcımm nasılsıııın?"demişti lakin bayanın sesi öyle iticiydiki Araz kim olduğunu anlamıştı tabi "beni niye rahatsız ediyorsun benden uzak dur demedim mi sana ha"diyerek gürlemişti bayan ise "hadii ama numaranı bulamayacağımı mı sandın şekerim benden kurtuluşun yok o geceki yaşananlar benim için çok özeldi"dedi daha da sinirlenen Araz "o gece hiç bir şey olmadığına eminim benden faydalanamiyacaksın fahişe!"diyerek telefonu suratına kapattığında öğretmenler zili çalmıştı.Araz hoca burnundan soluyarak sınıfa girdi ve herkes ayağa kalktı bir kişi hariç.Araz kimin kalkmadığını fark ettiğinde sıraya yaklaşıp Azraya dönerek "uyandır şunu"dedi.Dişlerini sıkarak konuştuğu için korkan Azra dürterek Zarayı uyandırmaya çalıştı bir kaç dürtüklemeye uyanan kız önce afalladı sonra karşısında Araz hocayı görünce bi tırstı sonra sınıfı gözetledi herkes ona yandın be kızım bakışı atıyordu durumu anlayan Zara ayağa fırladı. bi kere Araz sinirliydi ve bu kızdan tüm sinirini çıkaracaktı anlaşılan bağırarak "Dersimde nasıl uyursun"diyerek bağırdı kız tam açıklama yapacaktı ki Araz "kütüphaneye geç hemen birazdan gelicem"dedi.Genç kızın gözleri dolmuştu hocası çok dengesiz davranıyordu tam ağlama moduna girmiştiki koşarak sınıftan çıkıp kütüphanenin yolunu tuttu.Araz sınıfa sessiz olmasını söyleyerek daha doğrusu bağırarak sınıftan çıkıp kütüphaneye gitti.Genç kız bir köşeye sinmiş ağlıyordu yanına yaklaşarak "Neden uyuyordun cevap ver!!"diye bağırdı gen kız "hocam gerçekten kötülük olsun kâle almamak için yapmadım çok uykum vardı "dedi.Araz aklını kaybetmiş gibi kızın üzerine doğru ilerleyerek kızı kitaplıkların arasına sıkıştırdı genç kız korkmaya başlamıştı Araz burun buruna gelecek bir şekilde yaklaştığında genç kız "hocam napıyorsunuz"dedi Araz yarım ağız gülerek "heycanlanıyorsun"dedi genç kız sitemli bir şekilde "çünkü biri beni sıkıştırıyor"dedi ve devam etti "Lütfen benden uzak durun bana bakmayın benı sıkıştırmayın bana dokunmayın sadece notumu okumak için adımı ağzınıza alın çünkü sizden iğreniyorum"diyerek hocasını itekledi ve kütüphanenin dışına kendini atmıştı ki Araz kızın bileğini yakalayarak "1.si benim konuşmam bitmedi 2.sınıfa geç hayla benim dersim 3. İse seni rahat bırakmayacağım şimdi sınıfa doğru ilerle küçük hanım"dedi ve merdivenlerden çıkmaya başladı o sırada ağlayarak konuşan Zara "o halde giderim"dedi Merdiven çıkmayı bırakıp Araz bir kaç saniye durduktan sonra merdivenleri çıkmaya devam etti.

Bir Lise hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin