6.bölüm

11 3 2
                                    

Genç kız ağlayarak evin yolunu tuttu ders şuan umrunda bile değildi.Arkadaşı Azraya "ben acilen eve gidiyorum eşyalarımı okul çıkışı bize getirir misin?"diye mesaj atıp eve doğru gitti.🕛🕐🕜
eve vardığında üzerindekileri çıkarıp hemen duşa girdi evde kimse olmadığı için hıçkıra hıçkıra ağlıyordu yorulmuştu kız insanlardan uzak durmak istiyordu hepsinden daha fazla düşünceler içinde boğulmamak için duştan çıkıp üzerine sweat bir kazak ve eşofman altı geçirerek yatağın içine girdi saçları ıslaktı hasta olabilirdi ama şuan bunu düşünecek halde değildi.Genç kız uykuya dalacağı sırada zile basılmıştı gözlerini açıp puflayarak kapıya bakmaya gitti kapıyı açtığında karşısında nefes nefese kalan Azrayı gördü içeri gir anlamında elini oynatarak salondaki koltuklara yerleştiler.Azra "canım eşyalarını getirdim şuraya burakıyorum Zaracım anlat bakim ne oldu bir anda"genç kız yorgun bir şekilde cevap verdi "Araz hocayla atıştık biraz bende sinirlendim eve geldim"dedi.Azra kaşlarını havaya kaldırarak "haaa demek o yüzden derste öyleydii"dedi Zara ne dediğini anlamamış olacak ki "dediklerinden bişi anlamıyorum derste nasıldı ki"hayla merak ediyordu genç kız "sınıfa girmeyle kimsenin ses çıkarmamasını çıkaranın çırasını yakacağını söyledi sende tam o sırada mesaj attın telefonumu sessize almadığım için hoca sesi duymuştu ve bana azıcık bağırdı bende geri cevap vermedim tabi ki keserdi beni valla.Zil çalınca da hemen telefonuyla birini aradı tek duyduğum o kız bu okuldan gidemez deyişiydi"dedi Zara şaşkın bir şekilde bakarak "hmm anladım"dedi.Zaranın konuşacak hali yoktu ve doğal olaraktanda olayları ayrıntılı bir şekilde anlatamazdı.Azra "neyse canım ben gideyim sende dinlen yorgun gözüküyorsun"dedi.Zara sadece kafasını salladı Azrayı uğurladıktan sonra odasına gidip yatağına uzanarak düşünmeye başlamıştı ne demek o kız bu okuldan gidemez ne düşünüyordu ki bu hoca diye düşünmeye başladı lakin kafasını bu düşüncelerle yormayarak sağa dönüp üzerine baddaniyesini örterek uykuya daldı.
          
                ●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

Araz yaptıklarından pişman bir şekilde odasında volta atıyordu.Gerçekten kendini anlamıyordu çok dengesiz davranıyordu ama gurur yapıp öğrencisiylede konuşamıyordu.pufflayarak oturdu yatağını üzerine ve kızı düşünmeye başlamıştı Zara saftı güzeldi temizdi onu kırmaya hakkı olmadığını düşünüyordu sonra kendi kendine sesli bir şekilde "evet evet!!Yarın ona kendimi affettiricem"diyerek yatağına yaslandı

                ●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

Bugün günlerden cumaydı genç kız hızlıca hazırlanıp okula doğru gittiğinde kapıda Araz hocayı gördü sadece kafasını eğip yanından geçeceği sırada Araz kızın kolundan tutup "bi konuşalım"dedi sanki daha çok soru soruyor gibiydi genç kız kurtulamayacağını bildiği için kabul ederek hocasını gittiği yöne doğru yani okulun arka bahçesine gittiler ve bir banka oturdular.yerler izmarit doluydu Araz homurdana homurdana söze girdi "biliyorum Zara çok dengesizim bi anım bi anımı tutmuyor seni çok üzüyorum özellikle bu sıralar gitmeni istemiyorum haa! İlla birisi gidecekse o ben olma-"Zara hocasının lafını bölerek "hayır hocam gitmenize göz yumamam ve bu dediklerinizi bir özür olarak kabul ediyorum.Aramızdaki sorun hall olduğuna görede ikimizde bu okulda kalabiliriz"dedi.Araz duydukların srvinciyle kızın dol omzunu tutarak "teşekkürler...heşey için"dedi.Genç kız hocasının tebessümü sonucu çıktığı gamzeyi seyre dalarken,hocası durumu fark etmiş olacakki narsist bir şekilde "ben ve gamzelerim harikalar biliyorum ama ders başlamak üzere" diyerek kızı kolundan çekiştirmeye başladı.Kakara kikiri okul binasına girerek koridorda ayrıldılar

            1 ay sonra

Günler haftalar birbirini kovalıyordu Zara yatağına uzanmış bir şekilde yaşadıklarını düşündü güzel günler geçiriyordu lakin kalbini kemiren bir durum vardı ; aşk.Evet Zara gönlünü birine kaptırmıştı ama bu kaptırdığı kişi çevresinde hoş karşılanmayacak bir durumdu çünkü gönlünü  Araz hocasına kaptırmıştı.artık emindi duygularından ama karşılık beklemiyordu zaten genç kızın sevgisi herşeye yetiyordu.Genç kız bu kadar yatmak yeter diyerek ayağa kalktı elini yüzünü yıkayıp mutfakta kendine kahvaltı hazırlayıp yedi.Sonra tekrar banyoya gidip dişlerini fırçaladı saçına şekil verdi ve odasına gidip okul kıyafetlerini giydi bugün hava biraz daha soğuktu uzun kollu okul tişörtünün üzerine kolej ceketini geçirdi bacakları üşümesin diye okulun siyah pantolonunu giydi makyaj olarak ince bir kedi eyeliner çekip allık sürdü çantasını sırtına atarak okula doğru yürüdü.

Sınıfta herkes kendi halindeydi sırasına oturup Azrayı beklemeye başladı ilk 2 ders matematikti 10 dakika sonra sınıfa Azra geldi her zamanki gibi sarılıp koklaştılar.Zara matematik dersinin eziyetine katlanamayar kafasını sıraya koyarak uyumaya çalıştı.

     4.ders : Edebiyat

Araz hoca her zamanki neşesiyle sınıfa girdi ellerindekini masanın üstüne bırakıp şöyle bir sınıfı yokladı tabi gözüne yine Zara batmıştı sırasına doğru yaklaşıp "uyanınnn ben geldiimm şimdi ders zamannııı heyooo"diyerek gürledi lakin neşesi ses tonundan bile anlaşılıyordu.Genç kız olayın şokuyla kafasını kaldırdığında hocası alnına dokonup "sıra iz yapmış kaç saatten beri uyuyorsan artık"dedi.Genç kız hocasının dediklerine karşı sadece tebessüm etti.Araz dersini işledikten sonra sınıftan ayrıldı genç kız acıktığını fark ederek kantine doğru ilerledi koridorda ilerlerken bir kaç kendini victoria's secret angels sanan bir grup gördü sadece göz devirerek yanlarından geçti anlamıyordu Zara,kızlar koridoru podyum yerine mi koyuyorlardı??

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 15, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Lise hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin