4.bölüm

10 2 0
                                    

Zara bile kendini anlamıyordu niye hocasına böyle birşey demiştiki fotoğrafa neden sinirlenmişti yoksa öğretmeninden hoşlanmayamı başlamıştı.Kız düşüncelerine göz devirerek bahçedeki bankların birine oturdu.O sırada Araz hoca Zaranın ne demek istediğini çözmek için bahçeye indi.Araz hoca biraz sinirliydi öğrencisinin bu davranışı hiç hoşuna gitmemişti.Araz hoca kızın yanına oturup "ne demek istiyorsun Zara saçma bir cümle kurup yanımdan gidemessin"genç kız ne diyeceğini bilmeyerek sadece hocasının yüzüne baktı ve "açıklama yapmak istemiyorum izin verirseniz yalnız kalmak istiyorum"dedi.Arazın bugünkü  dersi bitmişi eve gidebilirdi ama evde de canı sıkıldığı için Zarayla vuraşacaktı.Araz "hayır küçük hanım seni yalnız bırakmayacağım madem zarar veriyorum o zaman merhem olmakta benim görevim"genç kız aşık olmuş edasıyla hocasını süzdü.Araz Zaranın bu kadar uzun süre yüzünü incelediğini fark edip "Zara iyi misin?Beni yiyecek gibi bakıyorsun bak açsan sana kantinden tost alabilirim".Ne yaptığını yeni fark eden genç kız hafif geri çekildi ve yanakları al al oldu.Araz kızın utandığını fark ederek fazla kızın üstüne gitmeyip banka biraz daha yayıldı.Hadi ama yağmur yeni dinmişti diye yerinden kalkan Araz ceketiyle saçlarını korumaya çalışıyordu gerçekten yağmur şiddetli yağıyordu genç kız durumdan hoşnut bir şekilde ayağa kalarak ellerini iki yana açıp gözlerini kapattı Araz hoca kızın bu yaptığına şaşırarak "deli misin?Hadi içeri geçelim bak hasta olucaksın"genç kız hiç tınlamayarak aynı pozüsyonda kaldı.Araz hasta olmaktan kortuğu için kızın bileğinden tutup okula doğru sürüklemye başladı affalayan kız "yaa napıyorsunuz"dedi.Hoca "hasta olacağız Zara bu yüzdrn içeri geçiyoruz"lakin ortada kötü bir durum vardı genç kızın kazağı sırılsıklam olmuştu ve kazağı çıkarması gerekiyordu ama kız kazağı çıkarırsa da bu sefer gömlek ıslandığı için içi gözükecekti.İkisi koşar adımlarla boş bir odaya geçtiler hoca üzerindeki ceketi kazağı ve gömleği çıkardı afallayan kız "hocam napıyorsunuz"dedi.Hiç umursamayan Araz "Zara giyinikken koş öğretmenler odasında benim dolabımda yanlış hatırlamıyorsam 2 tane kazak olması gerekiyordu ikisini kap gel"dedi.Kız hiç düşünmeyerek kazakları alıp geldi.Araz kızın elindeki kazaklardan birini alıp üzerine geçirdi Araz "küçük hanım o üzerindeki kazağı ve gömleği çıkarıp elindeki kazağı giyeceksin"dedi.Araz kızın geri cevap vermesini beklemeden kızın giyinmesi için kapıda beklemeye başladı.Genç kız üzerindekileri çıkarıp peteğin üzerine kurumaya bıraktı ve hocanın kazağını üzerine geçirirken o eşsiz kokusu burnuna yayıldı.Kapıyı açıp "hocam gelebilirsiniz"dedi.Araz kızı süzdükten sonra içinden ne kadar tatlı olduğunu geçirdi.Araz "kuruyana kadar burda beklemeliyiz mağlum bu halde bir yere gidemeyiz"dedi.Genç kız sadece kafa salladı.

              ●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

Saatler birbirini kovalıyordu ve yağmur durmuştu.Araz hoca "Yağmur hadi eşyalarını çantana koy seni eve bırakayım"dedi.Genç kız mayıştığı için hiç itiraz edecek hali yoktu bu yüzden "pekala hadi gidelim"dedi.
Arabaya bindiklerinde Araz kemerini takıp sürmeye başladı.Genç kız gerçekten uyumak üzereydi.Koltuğu geriye doğru yaslayıp sırtını kapıya dönerek Araz hocayı incelemeye başladı.Arabanın sıcaklığı onu daha da mayıştırırken genç kız uykuya daldı.Araz genç kızın yine onu kestiğini tahmin ederek ona baktığında uykuya daldığını gördü.Ne kadarda mağsumdu neden insanlar kirliydiki neden birbirlerinin canını yakardı neden sevda ile dururken kavga ederlerdi?Sonunda evin önüne gelmişti kızı sarsmaya başladı "Zara geldik hadi uyan" genç kız rahatsız olmuşçasına mırıltılar çıkardı.Araz biraz daha dürterek "Zara hadi amaa"dedi.Genç kız "5 dakika daha anne yaaa"dedi.Bunun üzerine Araz öyle bir kahkaha attı ki genç kız ani sesten dolayı yerinde zıpladı.Zara olayları yavaş yavaş kavradığında "şeyy"dedi dudağını ısırarak "kusura bakmayın eve kadar getirdiğiniz için teşekkür ederim"diyerek arabadan indi.Araz kızın utanmasına bayılıyordu.Off dedi Araz bu kıza bakınca bi değişik oluyordu.En kısa zamanda bu garip hise yada duygulara artık neyse adı buna bir çözüm yolu bulacaktı.Bugünkü olanlardan sonra yorulmuştu uyumak için hızlıca eve doğru sürdü.

                                

Bir Lise hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin