*Mel*
Idę przez ciemną już ulicę. Po chwili docieram do domu. Otwieram cicho drzwi, żeby nikt nie usłyszał , żE wróciłam 2 godziny później niż miałam. Po chwili jednak widzę jak Se leży u Jadena na kolanach. Zmieniłam zdanie trzasnelam drzwiami tak głośno jak tylko mogłam. Pobieglam na górę cala zaplakana. Wiecie co wolała bym żeby to wszystko się nigdy nie stało , chciałabym żeby to wszystko było tylko snem. Mozebym nie poznała mojego idola ale byłoby lepiej.
Siedzę, zastanawiam się co zrobić. Już wiem nikt nigdy nie dowie się ze coś czułam do Jaden. On się poprostu dla mnie już nie liczy nie obchodzi mnie jego zdanie. Nie odezwę się do niego już nigdy.
*Jaden*Zanioslem Se do mojego pokoju , ponieważ usnela mi na kolanach. Przeszedlem kolo pokoju Mel, i uslyszalem jak spiewa , ale pomiedzy slowami piosenki mozna bylo usłyszeć szloch. Tak bardzo byłem ciekawy o co chodzi. Zszedlem na dół i zobaczyłem żE telefon Se miga postanowiłem zobaczyć. Dostała smsa od jakiegoś Jacka.
Od:Jackus ❤
Cześć misiaczku. Kiedy się zobaczymy? I co plan ci się udał? Mam nadzieję , żE tak kocham Cię mocnoPostanowiłem przeczytac pozostałe wiadomości i to co zobaczyłem zatkało mnie.
Do: Jackus❤
Nie przejmuj się chodzę z tym zabiłem tylko przez dwa powody jeden : dla fejmu, wiesz to jest gwiazdeczka.
A drugi to: żeby zrobić nazlosc tej całej Mal.Nie wiedziałem co mam myśleć. Było mi smutno, ale nie dlategk ze ta okropna dziewczyna mnie zdradza , ale dlatego , żE ranila Mel. Ale wslomie dlaczego mnie to przejmuje. Lubię Mele, Ale nie kocham jej. Chyba? Nie nawet tak nie myśl. Uznałem żE położę się spać , a jutro powiem tej całej Se co o niej myślę.
*Mel*
Obudziłam się w nocy i zobaczyłam ze mój telefon miga. Postanowilam odczytać wiadomość
Od: nieznany
Jesteś piękna. Kocham Cię.❤😘
Do: nieznany
Yyy a mogę wiedzieć kto pisze? Od: nieznany
Lukas😳😳😳❤
Do: Lukas słuchaj jestem zmeczona ale możemy zobaczyć się dzisiaj o 12 w parku❤❤❤❤❤❤
Od: Lukas
Okej to dobranoc księżniczko ❤
Do: Lukas
Dobranoc ❤Wow. Nie mogę uwierzyć podobam się lukasowi Riegerowi. No ja chyba też coś do niego czuję. Wcześniej nie widziałam świata przez Jadena, ale teraz wiem ze on już się nie liczy.
*Jaden*
O bosze czemu ja wcześniej tego nie zauważyłem jestem zakochany w MEL. Muszę jej to jak najszybciej powiedzieć , albo może lepiej nie?
*9 rano*
Słyszę krzyki dochodzące z pokoju Jadena. Podsluchuje ich rozmowe i z tego co usłyszałam Se zdradza Jadena.*****
Wychodzę z domu jestem ubrana w :
Jestem już w parku. Podchodzę do ławki na której siedzi Luki i zaczynamy rozmowę.
To tyle na dzisiaj mam nadzieję ze się podoba ❤ . Gwiazdkujcie i komentujcie. To naprawdę motywuje.
CZYTASZ
~Princess?~
FanfictionKoniec roku, chociaz tyle dobrego,nic mi się ostatnio nie układa , przed znajomymi udaje szczęśliwa, a jak jest naprawdę? Zaczynaja się wakacje, co mnie w nich spotka, jak zacznie się rok szkolny? Czy kogoś poznam? A może spełnia się moje marzenia...