2

2.7K 112 26
                                    

Brooklynn Miller

"MAX KOM HIER MET JE DIKKE REET!" Lachend ren ik naar beneden en trek ik een sprintje naar de keuken waar mijn tweelingbroer, Max, zit te eten.

"Jij hebt een dikkere reet." Ik kijk hem even aan en zucht dan.

"Whatever, mag ik mijn chocolade? Snel Please." Ik steek mijn hand uit en hij drukt een reep milka oreo in mijn hand.

"Ik krijg er 3, want ze waren in de aanbieding." zeg ik en hij mompelt wat en drukt er dan twee in mijn handen.

"En nu oprotten, ik wil graag eten." Gauw ga ik op een stoel zitten.

"Alleen." sist hij en ik geef hem een klap tegen zijn achterhoofd voordat ik naar de woonkamer loop.

"Is dat wat ik denk dat het is?" Emma, de vriendin van Max, kijkt mij aan.

"Ik denk dat het een koe is dat oreo's uit zijn kont drukt en die het dan op eet." zeg ik en ze kijkt mij aan.

"Leuk." Ze lacht even en kijkt mij aan met smekende oogjes.

"Nee, je krijgt echt niks, geen denken aan, nee." Ze zucht en pakt er dan snel eentje uit het laatje van de tafel.

"Je scherm gaat aan." mompelt Emma en ze geeft mijn telefoon.

"Shawn heeft wat getweet!" Ik open het gelijk en begin te lachen.

@ShawnMendes I need some chocolate

"Tweet terug!" zegt Emma en ik lach even en tweet wat terug en zet er een foto bij van de chocolade repen.

@BrooklynnMiller Girls Need chocolate. You don't.

♣

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Iemand in Amsterdam, ik lekker wel😂🎉

Twitter ♣ Shawn Mendes✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu