Brooklynn Miller
"CLAIRE IS AAN DE DEUR MET ETEN!" Ik spring van mijn bed af en gooi de deur open en ren naar beneden.
"Claire!" Ik geef haar een knuffel en ze mompelt wat.
"Wat?" vraag ik en ze lacht.
"Je geeft mij zo gehoorbeschadiging, betaal jij mijn apparaat?" Ik rol mijn ogen en trek haar mee naar binnen en pak gauw het eten uit haar handen en leg het op het kastje neer bij een random foto van ons in Walibi.
"Brook, hier zijn je kleren, pruik, schoenen en elastiekjes." Emma drukt een tas in mijn handen en verlaat dan ons huis met een klap achter zich van de deur die ze heeft dicht gegooid.
"Doei!" roep ik haar nog na en loop naar de woonkamer waar Max fifa 17 aan het spelen is. (ja hij is uit, mijn broertje is namelijk druk bezig met fifa 17 spelen sinds gisteravond)
"OEH! AH! AHNEE! DAT IS NIET EERLIJK!" Ik kijk Max raar aan voordat ik de stekker uit de tv haal.
"Geen ge'oeh en ge'ah hier, je bent geen aap die oeh en ah zegt." Hij kijkt mij boos aan.
"We stammen af van de aap, zegt men, dus hij is eigenlijk wel een aap, kan je al zien aan die behaarde benen van hem." zegt Claire en ik vervloek haar, omdat ze altijd alles beter weet.
"En ik denk dat jij er nu van door moet gaan." En ik duw haar de kamer uit.
"Ik zie je morgen!" Claire knikt, geeft mij nog een knuffel, en vertrekt dan.
"Brooklynn Miller," sist Max en ik kijk hem aan en hij staart mij boos terug.
"Wat is er?" vraag ik zachtjes en ik zet een bang gezicht op.
"Jij stamt ook af van de aap." En toen ging die naar boven.
Lul.
JE LEEST
Twitter ♣ Shawn Mendes✔
Fanfiction@ShawnMendes I need some chocolate @BrooklynnMiller Girls Need chocolate. You don't. Alle rechten voorbehouden sleepingm00n 2016