3

2.7K 106 56
                                    

Als je leuke ideetjes hebt, mag je het altijd zeggen, prive/(app als je mijn nummer hebt)/reacties, ook al is het daar een beetje vroeg voor, maar dat maakt niks uit.

Shawn Mendes

"John alsjeblieft, ik heb het echt nodig!" Ik kijk smekend mijn bodyguard, John, aan.

"Shawn nee. Ten eerst het is slecht voor je, want er zitten veel suikers in en daardoor worden je tanden slechter en het is slecht verteerbaar." Ik kijk hem aan en haal mijn schouders op.

"Er zijn ook goede redenen, namelijk dat het lecithine bevat en dat heeft een gunstig effect op de cholesterolgehaltes van mijn bloed, het onderdrukt de pijn als je die hebt. Het werkt als anti-depressie middel en het laat je nog verliefd voelen ook, het staat letterlijk op internet en het is nog lekker ook!" Ik laat mijn mobiel zijn ter bewijs van mijn argumenten en John zucht dan even voordat hij wat chocolade repen in mijn handen drukt.

"Dit zijn de laatste repen voor de komende weken, Shawn en dat meen ik serieus." zegt John streng en ik krijg een grijns.

"En dan kan je het zelf lekker op eten, ik zie de vlekken wel op je shirt zitten als je in de ochtend wakker word op de bank." John wordt langzaam rood en ik geef hem een zachte stomp tegen zijn schouders.

"Maakt niks uit hoor, ik heb je gewoon op heter draad betrapt. Je lijkt wel een tomaat." Gauw maak ik een foto en sla hem op en zet het op mijn snapverhaal.

Eigen schuld, dikke bult zeggen ze dan.

"Shawn zie dit." En hij laat mij een afbeelding zien en mijn mond barst open.

"Wie heeft al die chocolade op twitter gezet?" John kijkt even

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Wie heeft al die chocolade op twitter gezet?" John kijkt even.

"Ene Brooklynn Miller die zichzelf Brook noemt?" Mijn ogen worden groot.

Ik moet met haar contact op gaan nemen, no matter what.

  ♣

Hier de link van de argumenten en alles wat goed en slecht is van chocolade:

 https://www.salusi.nl/chocolade-de-goede-en-slechte-eigenschappen-van-chocolade/

Je wordt er echt wijs uit, maar toch blijf ik het eten :D

Twitter ♣ Shawn Mendes✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu