11.Bölüm

166 38 5
                                    

Herkese iyi okumalar arkadaşlar tekrardan hatırlatayım instagram hesabımız "Uccurumm" takip ederseniz sevinirim :)

Multi Medya: Ege Kılıçaslan

Yorgun bir Güneş'ten sonra sonunda evdeydim annemle karşı karşıya koltukta bakışıyorduk.Ceyhun ise mutfakta annemin hazırladığı şeyleri yiyordu.Annem sonunda ağzını açarak:

"Ne oldu Güneş bana bir şey mi söyleyeceksin ne zaman böyle bakışsak bir şeyler anlatmak istediğini biliyorum hadi beklemede söyle"

"Ya evet doğru aslında senle bir şey konuşmak istiyorum anne"

"Evet kızım merakta bırakmada söyle"diyerek meraklı bakışlarla yüzüme bakmaya başladı.

"Şeyy aslındaa-"

"Geveleyip durmada söyle"

"İşe başladım"

"N-ne Neden?"

Tedirgin bakışlarla uzaklara dalmış ve tırnağını kemiriyor ve düşünüyordu.

"Anne hem sana yardımcı olmak için başladım ben öyle okula gidiyorum sende evi geçindirmek için ne zorluklar çekiyorsun"diyerek annemin önüne çöktüm

"Ne olur anne lütfenn izin ver işte" diyerek yalvarmaya başladım.Bu işi sırf annemin yükü hafiflesin diye istiyordum"Hayır dedim Güneş.Hem okulun var.Bu yıl sınava gireceksin."

"Anne bak sadece sen çalışıyosun ve benim vicdanım rahat değil.Bende bir müddet sana yardım etmek istiyorum.Hem gelecek ay bursluluk başvurusu yapacağım.Bu işe kısa bir müddet devam edeceğim."

"Ama sadece bir kaç hafta denemek için devam edebilirsin bakarız yapamıyorsun çıkarsın tamam mı?"

"Tamam sadece 1 ay."diyerek anneme sıkı sıkı sarıldım.Tam o esnada ise kapı çalmıştı gelen büyük ihtimalle teyzemlerdi.Annemin kollarından sıyrılıp kapıya doğru ilerledim.Kapıyı açtığımda ise tahminimde yanılmadığımı anladım.Gelen teyzem ve Egeydi.Ege Ceyhunun kardeşiydi ve 15 yaşındaydı.Onun için önemli tek birşey vardı o da tableti.Her zaman boynunda büyük kulaklıklarıyla gezerdi.

Onları karşıladıktan sonra izin isteyerek odama çekildim.Sevgili okulumuzda(!) yine bir araştırma ödevi verilmişti ve onu tamamlamam gerekiyordu.Laptopumu açtım ve araştırmam gerekenleri halledip not aldım.Araştırmam yaklaşık 1 saat kadar sürdü.Her şeyi toparladıktan sonra yemek yemek için mutfağa indim.Annem masaya salatayı yerleştiriyodu.Bende kendimi Ege'nin yanına attım ve elindeki tableti kaptım.Tek kaşını kaldırmış ne yaptığımı sorgular gibi bir hali vardı.

"Ne bakma bana öyle.Biraz insan içine karış bugünlük tabletin bende."diyip göz kırptım ve saçlarını karıştırdım.
Baya sinirlenmişti onu sinirlendirmek hoşuma gidiyordu.Zaten onun yapısı hep böyleydi Ceyhun'un aksine.Ceyhun hep gülecek bişeyler bulurken Ege ise tam tersiydi hep somurtur ve insanlardan soyutlanırdı.
Egeyi kolundan tuttuğu gibi kaldırdım ve masaya doğru ilerlettim.Hemen yanınada ben oturdum ve yemeğimizi yemeğe başladık.
Fazla iştahım yoktu o yüzden biraz yedikten sonra toparlayıp annemin yanına geçip oturdum.Annemle teyzem televizyon izliyordu bende karşı koltukta telefonumla oynuyordum sosyal medyalarda gezinip duruyordum.Ceyhun da aynı şekilde .
Teyzem bana bakarak
"Eee kızım dersler nasıl gidiyor"

"Gayet iyi gidiyor teyze okulada alıştım şuanlık iyi"diye yanıtladım.Teyzem oturduğu koltuktan hafif doğrularak bana doğru eğildi ve fısıldayarak

"Peki Ceyhun 'un dersleri nasıl"diye sordu.Ceyhun'da hemen lafa atlayarak
"Aaa anne sana kaç kere söyledim iyi dedim niye böyle yapıyorsun" diye söylenip durdu.Ben ise ağzımdan kaçan kahkahalara engel olamadım.

UÇURUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin