###

20 2 2
                                    

*dzwonek na przerwę*
-Zapiszcie pracę domową - powiedziała nauczycielka od polskiego.
Po czym cała klasa chórem wykrzyczała że nie chcą pracy domowej. Następnie jakaś blądynka wykrzyczała:
-Proszę panią, nie może nam pani odpuścić?
-Nie.- odpowiedziała hamsko dziewczynie. Nie dziwię się, wyglada jagby dopiero co z burdelu wyszła.
Miniówka w kolorze czarnym, czarne rajstopy, i podkoszulek na ramiączka z dużym tekoldem. Ale widać było ze jest bogata wszystkie rzeczy miała oryginalne.
Kiedy klasa miała już wychodzić z sali nagle nauczycielka uderzyła ręką o ławkę i krzyknęła
-Przepraszam bardzo ale ja nie pozwoliłam na to abyście opuścili klasę, dzwonek jest dla nauczyciela. A teraz mi każdy pokaże zapisaną prace domową, kto nie ma dostaje od razu jedynkę.
-ehhhh... chyba będę musiała zapisać tą cholerną pracę. Pomyślałam sobie, no bo ej jestem pierwszy dzień w szkole i juz mam zarobić pałe za nie zapisanie głupiej pracy domowej?
Pani podeszła do Dereka poczym powiedziała
-O proszę Derek Black kolejna jedyneczka.- po czym cała klasa wpadła w beke.
-Ale wy się tak nie śmiejcie, Martinez ty szczególnie taki z Ciebię żartowniś to pokazuj polecenie pracy domowej. - po czym klasa znowu zaczęła się śmiać bo wszyscy dobrze wiedzieli że on nie zapisał.
-Ale proszę pani... - chłopak zaczął się tłumaczyć ale pani mu przeszkodziła.
-Słuchaj Daniel ty mi się tu nie próbuj tłumaczyć bo i tak Ci to nie wychodzi.
Dobra spadać bo zaraz wam się prerwa skończy. - machneła ręką na znak że możemy wyjść. No i po co ja pisałam to polecenie? Kij z tym odrobie tą głupią prace i dostane może ocenę.

Nie wiedziałam gdzie jest sala od matematyki więcej szłam tuż za Aurorą żeby się nie zgubić, ponieważ szkoła była duża dzieliła się na skrzydło A i B oba skrzydła miały po 4 piętra.
Kiedy doszliśmy pod sale matematyczną która znajdowała się na trzecim piętrze, poszłam porozmawiać z Derekiem.
-Cześć Derek - przywitałam się z chłopakiem z uśmiechem na twarzy.
-Cześć Darcy co tam u Ciebię? Widać ze szkoła ci się podoba, a nawet zaprzyjaźnilaś się z Aurorą, a ona to podobno wredna jest i zadaje się z bogatymi laskami, większość z nich to puste lale.
-Serio, ona jest wredna?- trochę mi to nie pasowało do niej przecież nie wygląda na taką a nawet nie zachowała się na wredną kiedy ją pytałam czy mi pomoże.
-Tak zadaje się z pustymi lalami, serio nie wiesz co ja przeżyłem jak 2 dni temu doszedłem do klasy. - gdy mi to mówił zachciało mu się śmiać, widać to było po jego wyrazie twarzy.
-A co takiego Ci się przydarzyło te dwa dni temu?- zapytałam zaciekawiona. Poczym oparłam się o ścianę.
-No więc to było tak ze wchodzę do klasy, oczywiście spóźniony jak to ja.
No i usiadłem sobie z takim brunetem tym Danielem Martinezem w ławce.
Gdy lekcja minęła poszedłem do sali od geo, odłożyłem plecak jak chciałem wyjść ty laski oczywiście wszystkie blądyny tlenione, powiedziały do mnie
- hej jestem Avril a to Sasha i Lidia
(Lidia krótkowłosa farbowana blądynka dość niska, kilo tapety.)
(Sasha długowłosa z okularami wysoka laska)
( i Avril niska długowłosa dziewczyna)
Może chcesz dołączyć do naszej grupki bogatych?
No to ja im na to.
-Dobra tak na starcie, mam w dupie tą waszą " grupkę bogatych szmat" czy jak tam wam. Ja do osób zapatrzonych w siebie i bogatych nie należę wiec przesuniecie się łaskawie i dacie mi przejść?
Na co ta niska żuciła torbą i wykrzyczała mi
-Ej! Ja jestem bogata fakt ale ja nie jestem zapatrzona w siebie i bardzo lubię biednych!!  Na co te dwie laski które stały koło niej zrobily face palma hah
A ja powiedziałem
- Eee... Sory ale ja nie jestem "Biedny"
Tylko kur** nie sram pieniędzmi!!
Po czym przesunąłem tą niską w bok i wyszłam.
-Wiesz co Derek?
-Taa?
-To była najdłuższa historia jaką słyszałam- powiedziałam mu a po chwili zaczęliśmy oboje się śmiać.
*dzwonek*
-Dobra czas na lekcje- powiedział Derek a ja mu przytaknełam i udaliśmy się do sali.

_______________________________________

Teraz to się rozpisałam xD
Ale cóż tak wyszło.
Piszcie komentarze, mówcie czy się podobało a co nie
Co mogłabym dodać czy coś.
Od razu mówię przepraszam za błędy jakie będą.
Autokorekta xD

Nowe Życie Darcy Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz